کد خبر 531481
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

در اغلب مناطق کشور روز آینده جوی پایدار حاکم است که سبب افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی می‌شود؛ همچنین روز جمعه دمای هوا افزایش می‌یابد که این افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل ملاحظه است.

 به گزارش مشرق، براساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری و تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، امروز پنج‌شنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر،‌ بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ وزش باد شدید در صبح جمعه نیز در این مناطق ادامه دارد.همچنین امروز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که سبب افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی می‌شود؛ همچنین روز جمعه دمای هوا افزایش یافته که افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل ملاحظه است؛ روز آینده در برخی مناطق استان‌های گیلان و اردبیل، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

آسمان استان تهران روز آینده صاف در پاره‌ای از نقاط همراه با غبار صبحگاهی است، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 14 درجه و 4 درجه خواهد بود؛ همچنین روز شنبه هفته آینده آسمان تهران کمی ابری پیش‌بینی می‌‌شود.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 8 درجه زیر صفر و خراسان جنوبی با دمای 6 درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان و گلستان با دمای 23 درجه بالای صفر و خوزستان 22 درجه بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس