رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: در پی اظهارنظر هاشمی رفسنجانی درمورد شورای نگهبان حتی اصلاح‌طلبان از وی اعلام برائت کردند.

 به گزارش مشرق، سهراب صلاحی چهارشنبه‌ شب در جمع اساتید بسیجی در دانشگاه شیراز در سخنانی با موضوع مؤلفه‌ها و الزامات تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت بین‌المللی اظهار داشت: موضع‌گیری هاشمی رفسنجانی در مورد شورای نگهبان و انتخابات نشان از این است که وی گاهی به چپ و نیز مواقعی به راست متمایل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 اگر مقام معظم رهبری نسبت به خواسته‌های هاشمی، خاتمی و ابطحی عقب‌نشینی می‌کردند، انتخابات باطل و کشور دچار بحران و جنگ داخلی می‌شد که با درایت معظم‌ له بسیاری از توطئه‌های داخلی برطرف شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای به‌دست آوردن رهبری جهان ابتدا قدرت‌های رقیب شامل چین، اروپا و به‌ویژه منابع انرژی دنیا را در سلطه خود درآورده و سپس قصد مهار ایران اسلامی را داشتند.

صلاحی بیان داشت: در نامه‌ خاتمی به بوش در سال 1382 نوشته ‌شده متعهد می‌شوم حزب‌الله را خلع صلاح کرده، دولت موافق آمریکا را در عراق ایجاد و اسرائیل را نیز قبول داشته و حقوق بشر را رعایت کنیم.

وی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها 427 زن مسلمان را زندانی کردند و به 17 نفر آنان تجاوز شد و ‌‌70 درصد از آثار باستانی عراق از سوی سربازان آمریکائی تخریب شد تصریح کرد: کشوری که بر این باور است که اگر دست سوریه را قطع کنیم آنگاه حزب‌الله و ایران از بین می‌رود چگونه با وی مذاکره و ارتباط داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید با تأکید بر اینکه برای برخی‌ها متأسفم که اعلام می‌دارند نمی‌خواهیم قدرت فائقه در منطقه شویم، افزود: این حرف اتهام تهمت به جمهوری اسلامی است و باید بر این باور بود که قدرت فرامنطقه‌ای هستیم و رژیم صهیونیستی و عربستان در محاصره ما قرار گرفته‌اند.

صلاحی بیان داشت: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفته ‌عربستان با ادعای خود مبنی‌بر اینکه در مدت هشت روز صنعا را تسخیر می‌کنیم ما را فریب داد و هم‌اکنون بعد از گذشت 11 ماه موفق به عملی کردن خواسته‌های خود نشده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: معرفت و هستی‌شناسی غرب بر پایه سلطه‌گری است و در این راستا استکبار با 70 درصد صادرات تسلیحاتی و حضور نظامی در 76 کشور دنیا هرگز پایند به برقراری صلح در جهان نیست.

وی اظهار داشت: آل سعود بویی از مسلمانی نبرده و حتی یک قطره خون عربی نیز در رگ‌هایشان نیست چراکه از ششم فروردین‌ماه تاکنون با حمله وحشیانه خود به یمن و حمایت از گروه‌های تکفیری بسیاری از مردم مسلمان و بی‌گناه را به خاک و خون کشانده است.

برجام هدیه‌ای بود که روحانی به آمریکا داد

رئیس سازمان بسیج اساتید خاطرنشان کرد: به اینکه به روحانی احترام می‌گذاریم اما وی حاضر شد 80 درصد فناوری هسته‌ای را زمین‌گیر کند و به گفته آمریکائی‌ها برجام هدیه‌ای بود که وی به آن‌ها داده است.

صلاحی تصریح کرد: روحانی رئیس‌جمهوری آمریکا را فردی مؤدب و نجیب می‌داند و نیز از وی بعید بود که از رئیس‌جمهور فرانسه خواست مشکل اشتغال جوانان ایران را حل کند درصورتی‌که این کشور خون مبتلا به ایدز وارد کشور ما کرده است.

وی بیان داشت: جای تأسف است هیئت دیپلماتیک ایران با خونین‌ترین دشمن ما مذاکره و در دانشگاه اعلام می‌کنند که خزانه ما صفر است و چنانچه شجاعت داشته باشند باید به اشتباه خود اعتراف کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید ‌با بیان این‌که دولتی موفق است که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد و برای تحقق آن انگیزه داشته باشد و از تجربیات کشورهای دیگر دنیا استفاده بهینه کند، افزود: به دلیل ضعف و عدم مدیریت در 9 ماهه اخیر 14 هزار کارخانه تولیدی به خاطر مسائل منابع مالی در کشور ورشکست شده‌ و برای برون‌رفت از این معضل باید اقتصاد مقاومتی در تمام زیرساخت‌های عمرانی نهادینه شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرتضیsk ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    کلاً تقصیرات بر گردن دولتِ قبل است حتی اگه این برجام شکست بخورد !
  • جوان ایرانی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    واقعا وقاحت از این بیشتر که تمام گندکاریهای دوره قبل را به حساب این دولت می نویسند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس