کد خبر 531289
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

پدر پپ گواردیولا معتقد است فرزندش می‌تواند تفکرات حاکم بر فوتبال جزیره را تغییر دهد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در اولین ایستگاه مربیگری‌اش یعنی بارسلونا بالاترین میزان موفقیت را داشت. از اینرو در زمان آمدن او به بایرن مونیخ در سال 2013 به کرات مورد سوال قرار گرفت که می‌خواهد چه نوع فوتبالی را در تیم پرافتخار آلمانی پیاده کند، زیرا منتقدان و کارشناسان فوتبال این کشور از این می‌ترسیدند که سبک بارسایی بطور کامل و صد درصد در بایرن جواب ندهد، زیرا باواریایی‌ها قبل از آمدن پپ و در دوران مربیگری یوپ هاینکس به یک سبک کاملا منحصر بفرد و پر بازده رسیده بودند.
حال از روزی که اعلام شده گواردیولا بعد از سه سال حضور در کادر فنی بایرن قصد دارد تابستان 2016 از این تیم جدا شده و سکان هدایت منچسترسیتی را در دست بگیرد، یکبار دیگر این سوال مطرح شده که این مربی اسپانیایی چه سبکی را در تیم انگلیسی‌اش به اجرا خواهد گذاشت.
امروز والنتی گواردیولا ،پدر پپ، به شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت:" نوع فوتبالی که من در انگیس می‌بینم تفاوت بسیاری با سبک کاری پسرم دارد. به نظر من او باید تفکر و نوع نگاه انگلیسی‌ها به فوتبال را عوض کند."
او در پاسخ به این سوال که مربی جدید باید با  فوتبال جزیره هماهنگ شود یا فوتبال جزیره با مربی جدید، به این پاسخ اکتفا کرد:" پپ تلاش خواهد کرد همان فوتبالی که در بارسلونا و بایرن پی‌ریزی کرد را پیاده کند. من مطمئنم او در منچستر موفق خواهد شد، در غیر این صورت تصمیم به رفتن به آنجا نمی‌گرفت. او در آلمان هم خیلی محبوب و مشهور شد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس