کد خبر 531022
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

مسئولان فدراسیون تکواندو در حالی به دنبال گزینه‌های مربیگری در تیم ملی هستند که نام پیام خانلرخانی و نعمت خلیفه از جدی‌ترین گزینه‌های مطرح شده است.

به گزارش مشرق، مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در حالی اردیبهشت‌ماه 95 در مانیل فیلیپین برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون نیز برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال انتخاب کادر فنی هستند.

فدراسیون تکواندو طی چند ماه اخیر اعلام کرده که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیمی مجزا همراه با کادرفنی جدید راهی فیلیپین خواهند کرد.

به همین دلیل انتخابی تیم اعزامی در مرحله مقدماتی برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها 16 تکواندو کار جواز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کند. حالا مسئولان فدراسیون در تلاش هستند که طی چند روز آینده سرمربی تیم ملی را معرفی کند.

از میان مربیان حاضر در لیگ برتر، نعمت‌الله خلیفه و پیام خانلرخانی جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی هستند.

خلیفه سال‌ها با تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر فعالیت کرده و عناوین قهرمانی در لیگ را نیز در کارنامه خود دارد. وی سال‌ها به عنوان مدیرفنی تیم ملی صربستان فعالیت می‌کند و با این تیم نیز قرار است راهی المپیک برزیل شود.

خلیفه سال گذشته در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده بود.

تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلرخانی در مسابقه لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بارها عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

خانلرخانی سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی گرجستان انتخاب شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس