سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: دنیا برخلاف کارشناسان ایران که عملکرد تکواندو ایران را ضعیف می‌دانند، اعتقاد به عملکرد خوب تکواندو ایران دارد و این موضوع من را دچار سردرگمی کرده است.

به گزارش مشرق، بیژن مقانلو در خصوص انتخاب تیم ایران از سوی سایت تخصصی مس تکواندو به عنوان بهترین تیم جهان در سال 2015 اظهار داشت: نمی‌دانم باید در خصوص این انتخاب چه بگویم! دنیا برخلاف کارشناسان ایران که عملکرد تکواندو ایران را ضعیف می‌دانند، اعتقاد به عملکرد خوب تکواندو ایران دارد و این موضوع من را دچار سردرگمی کرده است. به هرحال از این اتفاق خوشحال هستم که مجموعه زحمات مجموعه فدراسیون در سال 2015 دیده شده است و از این بابت فقط خدا را شاکر هستم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در خصوص انتخاب دو ورزشکار ایران به عنوان نفرات اول و دوم بهترین تکواندوکار جهان گفت: بابت این مسئله نیز باید شاکر لطف خدا باشیم . این مسئله نشان دهنده پتانسیل تکواندو ایران است و خوشحالم که در این خصوص نیز روسفید بودیم.

مقانلو در خصوص واکنشی که به انتقادات کارشناسان پس از بازگشت تیم ملی از مکزیک نشان داد، عنوان کرد: من احساس کردم که زحمات مجموعه فدراسیون و اعضا تیم ملی در حال زیر سوال رفتن است و این کمال بی‌انصافی بود. اگر مانند گذشته باز هم نوک پیکان انتقادات متوجه شخص مقانلو بود ، بازهم سکوت می‌کردم اما این بار واقعا در حق بچه‌های تیم ملی و مجموعه فدراسیون تکواندو بی‌انصافی صورت گرفته بود.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه حواشی اخیر بر روی عملکرد ملی‌پوشان و کادرفنی تاثیر منفی نخواهد گذاشت، تصریح کرد: من فکر می‌کنم اگر ما به دنبال افتخار آفرینی ایران عزیز باشیم باید تنها به المپیک فکر کنیم. این مسائل نیز تمرکز ما را بیشتر کرد تا بفهمیم از کدام راه می‌رویم و اطراف ما چه خبر است. این حاشیه‌ها تمرکز ما را بیشتر کرد و فرصت خوبی برای ما است تا محکم‌تر، استوارتر، مصمم‌تر و جسورتر قدم برداریم و بازهم برای ایران افتخار آفرین باشیم.

مقانلو در خصوص ریسک مصدومیت ملی‌پوشان المپیکی ایران به واسطه حضور در لیگ برتر تکواندو گفت: ما درخواست کردیم که سه ملی‌پوش المپیکی ما در لیگ برتر مسابقه ندهند و اگر قرار است این نفرات در مسابقاتی نیز شرکت کنند تنها به جهت حفظ آمادگی در تورنمنت‌ها به میدان بروند و دیگر رنگ مدال آنها برای ما مهم نباشد.

وی در خاتمه عنوان کرد: البته در این دو سال بازیکنان ما خیلی تحت فشار بودند و ما در حال حاضر به دنبال بهبود آسیب دیدگی ملی‌پوشان هستیم تا بعد از آن استارت جدی برای المپیک را از اواسط بهمن‌ماه بزنیم. مهم‌ترین اصل در حال حاضر برای ما سلامتی بازیکنان است و نیاز است تا یه مدتی فشار را از روی این نفرات برداریم . من درخواست عدم حضور نفرات المپیکی در لیگ را به فدراسیون ارائه دادم و احساس می‌کنم باشگاه‌ها نیز باتوجه اینکه بحث ملی در میان است با این موضوع موافقت کامل خواهند کرد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس