کد خبر 530879
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱

نظرسنجی ها نشان می دهد «هیلاری کلینتون» همچنان از رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش است.

 به گزارش مشرق، شبکه سی ان ان در حالی که فقط چند ساعت به باز شدن مراکز اخذ رأی برای برگزاری انتخابات درون حزبی ایالت آیووا باقی مانده بود، گفتگوی زنده اختصاصی با هیلاری کلینتون انجام داد که یازده دقیقه طول کشید و طی آن، کلینتون تمام برنامه‌های خود را به خوبی تشریح کرد که باید گفت این مصاحبه، به مثابه‌ی تبلیغات انتخاباتی بسیار مؤثری برای کلینتون بود.

خبرنگار سی ان ان، عملکرد بسیار خوب سندرز را در آیووا - که غیرمنتظره بود - نوعی پیروزی برای وی تلقی کرد و گفت: امشب برای سندرز آنچنان خوب بود که وی آنقدر از خوشحالی خندید که شاید در تمام 35 سال گذشته نخندیده باشد.

فاصله‌ی نزدیک دو نامزد دموکرات در آیووا باعث شد که هرچند ستاد انتخاباتی کلینتون به صورت زودهنگام پیروزی وی را اعلام کرد،‌ حزب دموکرات ایالت آیووا تا شمارش آخرین آراء در آخرین حوزه انتخابیه در این ایالت، صبر کرد و پس از ساعت‌ها تأخیر، سرانجام بر پیروزی کلینتون در ایالت آیووا صحه گذاشت.

مارتین اومالی، با توجه به عملکرد بسیار ضعیفش در ایالت آیووا - که کمتر از یک درصد رأی آورد - رسماً از ادامه مبارزات انتخاباتیِ خود انصراف داد. از این رو، برای حزب دموکرات اکنون فقط دو رقیب نزدیک و سرسخت به نام‌های هیلاری کلینتون و برنی سندرز، باقی مانده‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    رییس جمهور بعدی یک جمهوریخواه با عرضه است نه دموکرات بی عرضه
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    دموکراتا عقل دارن نه مث شما جمهوریخاها بی کله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس