«جورج پاتکی» نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا انصراف خود را از مبارزات انتخاباتی اعلام کرد که با توجه به کناره‌گیری او حالا تعداد نامزدهای جمهوریخواه به ۱۱ نفر کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، «جورج پاتکی» فرماندار پیشین ایالت نیویورک و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از این مبارزات کناره‌گیری کرد.

در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا تشدید شده، برخی نامزدها که امید چندانی برای ادامه فعالیت انتخاباتی نمی‌بینند، از مبارزات انصراف می‌دهند.

بر همین اساس، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه و مطرح آمریکایی چند روز قبل رسما انصراف و کناره‌گیری خود را از مبارزات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ اعلام کرد.

به گزارش «هیل»، روز سه شنبه(دیروز) «جورج پاتکی» ۷۰ ساله که سابقه فرمانداری نیویورک را در کارنامه سیاسی خود دارد، رسما انصراف و کناره‌گیری خود را ادامه مبارزات به عنوان نامزد جمهوریخواه را اعلام کرد.

او گفت: «در حالی که امشب پایان سفر من در تلاش برای حضور در کاخ سفید است و من مبارزات انتخاباتی برای رئیس‌جمهور شدن را متوقف می‌کنم، من مطمئنم که ما شخص مناسبی را انتخاب می‌کنیم».

پایگاه آمریکایی هیل وابسته به کنگره این کشور درباره انصراف پاتکی نوشت: «با توجه به کنار رفتن پاتکی، صحنه انتخابات ریاست جمهوری جمهوریخواهان که زمانی ۱۶ نامزد داشت، اکنون این تعداد به ۱۱ نفر کاهش یافته است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس