کد خبر 530852
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

این حق سعید بود که ره صد ساله را یک شبه طی کند وبه جایگاهی عروج نماید که لایقش بود راهی که تمام بزرگان دین آرزوی آن را دارند و آن شهادت در راه خداست.

شاگردی که از استادش سبقت گرفت+عکسبه گزارش مشرق، محمد رضا طاهری که مدتی استادی شهید مدافع حرم سعید علیزاده را برعهده داشته ، پس از شنیدن خبر شهادت شاگردش در یادداشتی کوتاه نوشت: امروز ظهر پسرم حمید رضا خبر آورد که سعید علیزاده آن پسر محجوب و خوب و خندان با آن چهره معصوم و مظلوم در درگیری با گروه های تکفیری در دفاع از حرم به خیل شهیدان سر افراز اسلام پیوسته، شنیدن این خبرسخت غمگینم کرد البته گفتم "عاش سعیدا و مات سعیدا" سعید سعادتمندانه طی طریق کرد او را از نوجوانی که دانش آموزم بود می شناختم بسیار با اخلاص، خوش رو، مردم دار و متدین بود.

مادر مومنه اش همواره پیگیر وضعیت اخلاق و درسش بود، سایه پدر بر سرش نبود ولی این مادر خوب همواره هوای فرزند خود را داشت تا سعیدش راه سعادت را بهتر طی کند.

او مدارج اخلاق و علم و ایمان را با هم و به سرعت طی کرد. بارها دیده بودیم در مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) هرگاه مداح شروع به خواندن می کرد خیلی زود اشکش روان می شد و به کرات دیده بودم که در سینه زنی ها فریادش بلند و سینه اش از ضربات سنگین دست های لاغرش آزرده بود اشک به پهنای صورتش جاری بود طوری که انگار در فراغ شهیدان از خود بی خود شده است.
                              شاگردی که از استادش سبقت گرفت+عکس

اخلاص و ایمان سعید کم نظیر بود اگر چه داغ او برای هر کس که او را می شناخت طاقت فرسا و سنگین و برای مادر غمگین و اعضای خانواده بسیار دلخراش است ولی به جرات باید گفت این حق سعید بود که ره صد ساله را یک شبه طی کند وبه جایگاهی عروج نماید که لایقش بود راهی که تمام بزرگان دین آرزوی آن را دارند و آن شهادت در راه خداست.

سعید تنها شایسته عروجی به نام شهادت بود. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسانی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    با یاد دمشق غرق غم می باشم در بین همین نوحه و دم می باشم با پرچم سرخ یا اباعبدالله سرباز مدافع حرم می باشم لعنت الله علی من عاداک یا زینب (روحت شاد دلاور)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس