سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو مدعی شد روسیه به این رژیم قول داده در عملیات نظامی خود در سوریه، سلاح در اختیار حزب‌الله قرار ندهد.

به گزارش مشرق، «زوی هیفتز» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو به کمیته دفاعی و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) گفت، روسیه چند هفته قبل اطمینان خاطر داده است، در عملیات نظامی خود در سوریه، سلاح برای حزب‌الله ارسال نخواهد کرد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، نمایندگان کنست که به خاطر حساسیت موضوع خواستند، نامشان فاش نشود، اظهار داشتند، «هیفتز» به این کمیته گفته، بعد از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه روسیه سلاح در اختیار حزب‌الله قرار می‌دهد، مسکو متعهد شد سلاح برای این سازمان لبنانی ارسال نخواهد کرد.

ظاهرا چندی پیش پایگاه خبری «دیلی بیست» در گزارشی به نقل از فرماندهان حزب‌الله نوشت، روسیه موشک‌های زمین به زمین، راکت‌های هدایت لیزری و موشک‌های ضدتانک روسی در اختیار حزب‌الله قرار داده است. آنها همچنین گفتند، روسیه هیچ شرطی برای استفاده از این سلاح‌ها نگذاشته است. در این گزارش همچنین آمده است، روسیه همچنین از حزب‌الله خواسته از مهمات جنگی این کشور در سوریه محافظت کند، در نتیجه دسترسی به همه سلا‌ح‌های ذخیره شده در سوریه را برای حزب‌الله فراهم ساخته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    روسیه در این زمینه خوش قوله چون اس 300 رو هم بخاطر قول به اسراییل و عربستان به ایران نداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس