سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ از توافق با دولت برای ارائه لایحه چند دوازدهم خبر داد و گفت: بررسی لایحه برنامه ششم به مجلس آینده موکول شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به وضعیت بررسی لایحه بودجه سال 95 و برنامه ششم اظهار داشت: روز گذشته آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق در رابطه با بودجه تصویب شد. اکنون کمیسیون‌های تخصصی مشغول بررسی احکام و ارائه پیشنهادات هستند و حدود 10 روز دیگر نظرات به کمیسیون تلفیق بودجه خواهد آمد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس تأکید کرد: پس از آن مجلس برای انتخابات آماده می‌شود و مجدداً 9 اسفند کمیسیون تلفیق بررسی بودجه را شروع خواهد کرد و تا پایان اسفند نهایی می‌شود و بعد از 15 فروردین در دستورکار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس یادآور شد: با این اوصاف دولت مکلف است لایحه بودجه چند دوازدهم بیاورد. همچنین طبق طرح دو فوریتی که در مجلس رأی نیاورد، جمع‌بندی این بود که به جای طرح دو فوریتی حکم تمدید قانون برنامه پنجم توسعه تا زمان تصویب برنامه ششم در بودجه ذکر شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس تأکید کرد: بر اساس زمان‌بندی خردادماه سال آینده بررسی برنامه ششم شروع خواهد شد و احتمالاً تا شهریورماه ادامه خواهد داشت، بنابراین قطعاً به مجلس نهم نخواهد رسید و نمایندگان مجلس آن را بررسی خواهند کرد.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که رئیس مجلس با دولت داشته است، سازمان مدیریت تا چند روز آینده، لایحه چند دوازدهم ارائه خواهد کرد و ذیل آن ذکر می‌شود تا زمان تصویب برنامه ششم، برنامه پنجم تمدید خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بصیرت ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    اگر زمان احمدی نژاد بود این کار توسط مجلس و هیئت رئیسه آن به جنجال تبدیل می شد !!!!!! عجب پس تعامل هم می شه کرد !!!!!!! این سیاست عجب بی پدر و مادری است !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس