کد خبر 529947
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک چندین موشک یک نیروگاه برق در جیزان و یک پایگاه نظامی در نجران را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه العهد به نقل از المسیره گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک چهار موشک یک نیروگاه برق در الخشل جیزان را بمباران کردند. ارتش و کمیته های مردمی دو موشک را نیز به پایگاه بریالین در نجران شلیک کردند.

در همین حال یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که در حمله موشکی یکشنبه به پایگاه هوایی العند در استان لحج یمن «ماریو دیجانبلو» مشاور ارشد ایتالیایی شرکت بلک واتر نیز کشته شده است.

لازم به ذکر است نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد یکشنبه با شلیک موشک «توشکا»، پایگاه هوایی العند در استان لحج یمن را هدف قرار داده و تلفات سنگینی را به این پایگاه وارد کردند. در پی این حمله ده ها نفر از مزدوران کشته شده و چندین فروند هواپیمای آپاچی و تایفون منهدم گردید.

سرتیپ شرف لقمان سخنگوی رسمی ارتش یمن نیز در پی اصابت موشک توشکا به پایگاه هوایی العند، از درهم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در این پایگاه خبر داد. وی همچنین اظهار داشت که در پی اصابت موشک توشکا به پایگاه هوایی العند، صدها تن از مزدوران سعودی کشته شدند و خسارت های سنگینی به تجهیزات آنها نیز وارد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    خدا قوت یا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس