کد خبر 529921
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

پلیس جوان فلسطینی با نزدیک شدن به نظامیان صهیونیستی در پست بازرسی نزدیک "رام الله" آنان را به گلوله بست و خود نیز به شهادت رسید.

به گزارش مشرق؛ پایگاه اینترنتی "عرب 48" به نقل از منابع فلسطینی نوشت: "امجد سکری" گروهبان پلیس شهادت فلسطینی که محافظ دادستان "رام الله" بود، قبل از شهادت به طرف نیروهای ارتش صهیونیستی در این پست بازرسی تیراندازی کرده بود.

در این تیراندازی سه سرباز صهیونیست زخمی شدند که حال دو نفر از از آنان وخیم گزارش شده است. منابع صهیونیستی گفتند، جراحت دو سرباز عمیق اما نفر سوم سطحی است.

این منابع افزودند: سکری با یک دستگاه خودرو شخصی به پست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک شد و پس از پیاده شدن از خودرو اسلحه اش را به طرف نظامیان صهیونیست نشانه رفت و اقدام به تیراندازی کرد که دو نفر از نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند و نفر سوم جراحت سطحی برداشت.
 
شاهدان گفتند، نظامیان صهیونیست به طرف وی دهها گلوله شلیک کردند و پس از آن اجازه ندادند تیم پزشکی به محل نزدیک شود و امجد را در حالی که خونریزی می کرد، رها کردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    چجوریاست این صهیونیستا تو این حملات انتحاری زیاد تلفات نمیدن؟ اینجوری که فایده نداره طرف خودش سهید میشه اون سه نفر زخمی میشن
  • هادی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر این مجاهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس