کد خبر 529733
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: پلیس کانادا گفته تنها اعلان قرمز برای دستگیری خاوری کافی نیست و باید مقام قضایی این کشور دستگیری این متهم را تائید کند.

 به گزارش مشرق، مسعود رضوانی رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پرونده خاوری و استرداد وی به ایران گفت: برای خاوری از سوی سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر شد و مورد ردیابی و شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا دولت کانادا حضور خاوری را در این کشور انکار می‌کرد اما پس از مدتی ما اسم، آدرس و عکس محل اقامت و خودروی او را دادیم و آنها ناچار شدند حضور خاوری را در کانادا تائید کنند اما آخرین چیزی که به ما گفتند این بود که برای دستگیری وی تنها اعلان قرمز کافی نیست و باید مقام قضایی کانادا هم دستگیری خاوری را تائید کند.

رضوانی با بیان اینکه پلیس مسیر خود را به درستی طی کرده، گفت: براساس آنچه که کانادا به ما اعلام کرده مابقی مسیر را باید از طریق دیپلماتیک، وزارت خارجه و سیستم قضایی پیگیری کند.

وی تصریح کرد: ما حتی برای اینترپل کاناد پیام دادیم که آمادگی داریم تیمی را از مرجع قضایی ایران به کانادا بفرستیم تا با مرجع قضایی این دولت مذاکره کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مابه امریکااعتمادنداریم ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    خوب برید از کاناداهم چندتا قرارداد خودروسازی ببندید درس میشه... پول که داریم؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس