کد خبر 529513
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان در مراسم معارفه‌اش عنوان کرد به دنبال ارائه بهترین عملکردش برای ماریتیموی پرتغال است.

به گزارش مشرق، باشگاه ماریتیموی پرتغال شب گذشته (شنبه) به طور رسمی از دو دروازه‌بان جدید خود یعنی علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران و چارلز برزیلی رونمایی کرد و آنها را به هواداران و رسانه‌ها معرفی کرد. در این مراسم کارلوس پریرا، رئیس باشگاه اعلام کرد که ماریتیمو پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی خریدهای دیگری انجام خواهد داد.

با جدایی ژوزه سا از ماریتیمو که به پورتو پیوست، این باشگاه پرتغالی مجبور شد به فکر جذب دروازه‌بان بیفتد. به غیر از حقیقی و چارلز، ماریتیو یک دروازه‌بان فرانسوی به نام سالین دارد که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، هرچند باشگاه در تلاش است تا قرارداد وی را هم تمدید کند.

علیرضا حقیقی که به تازگی از روبین‌کازان روسیه جدا شد و با امضای قراردادی سه‌ونیم ساله  با ماریتیمو به فوتبال پرتغال بازگشت، در مراسم معارفه‌اش گفت: خیلی خوشحالم که به ماریتیمو ملحق شدم. ماریتیمو تیم خوبی است و امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

حقیقی که در پرسپولیس زیرنظر نلو وینگادا سابقه بازی دارد، در فصل 15-2014 در تیم پنافیل و در فصل 14-2013 در تیم کوویلیا از لیگ پرتغال بازی کرده است.

چارلز برزیلی هم عنوان کرد: از پیوستن به ماریتیمو سورپرایز شدم، ولی خیلی خوشحالم. چیزی که در این باشگاه دیدیم جدیت در کار و حرفه‌ای‌گری بوده است. امیدوارم من هم حمایتی را که نیاز دارم، در اینجا ببینم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس