عضو شورای شهر تهران گفت: خداوند به شهدا این امکان را داده است تا از زمزم حیات استفاده کنند و این فرصت برای آنها و جود داشته باشد تا بتوانند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری داشته باشند اگر ما می‌خواهیم شهدا را تکریم کنیم باید از امانت آنها که انقلاب است درست حفاظت کنیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای پایگاه شهید چمران که در مسجد صاحب الزمان شهرری برگزار شد، گفت: تکریم و عشق مردم به شهدا، عنایتی از جانب خداوند متعال است.

سردار سروری بیان داشت: شهید دارای مقام شفاعت بوده و بر اعمال ما حاضر و ناظراست؛ شهدای ما کسانی بودند که پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را ندیدند اما با جانفشانی در راه اهل بیت عصمت و طهارت از کسانی که در رکاب آنان بودند مردانه‌تر جنگیدند و ایستادگی کردند به همین سبب ما امروز شاهد وجود نظام انقلاب اسلامی در کشور هستیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نه تنها شهدا بلکه صبر و مقاومت مردم نیز در حصول و حفظ انقلاب بسیار مثمر ثمر بود و نتیجه و حاصل این عمل ارزشمند وجود 14 میلیون شیعه در نیجریه است که برای انقلاب و اسلام جانفشانی و مقاومت می‌کنند.

وی ابراز کرد: امنیت امروز ایران برای بسیاری از سیاستمداران کشورهای غربی و اروپایی سبب تعجب است چرا که همسایگان ایران در آتش تروریسم می‌سوزند اما مردم ایران در بهشت امنیت مقتدرانه و با افتخار زندگی می‌کنند.

سروری اظهار داشت: ایران با همه اختلافات مذهبی و قومیتی که دارد امنیت را برای خود به ارمغان آورده است و این به سبب تجلی انقلاب اسلامی و مقاومت عزیزان شهید و راهنمایی‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم به صورت صریح اعلام می‌کند که حق ندارید بگویید شهدا مرده‌اند بلکه آنان زنده هستند و حیات دارند و نزد خدا روزی می‌طلبند؛ زمانی که ما می‌گوییم شهدا زنده‌اند به دلیل این است که آنان حیات دارند به همین سبب هم تاثیر گذارند و هم تاثیر پذیر هستند.

وی اظهار داشت: شهدا ذخیره اخروی پدر و مادرانی هستند که عزیزان خود را در راه حفظ اسلام با همه وجود تقدیم کردند.

سروری خاطر نشان کرد: بعضی از علما اعتقاد دارند چون شهید نمی‌میرد برزخ را نیز درک نمی‌کند چرا که انسان برزخ را بعد از مرگ خود، درک می‎کند و این بیانگر مقام شهید است.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: خداوند به شهدا این امکان را داده است تا از زمزم حیات استفاده کنند و این فرصت برای آنها و جود داشته باشد تا بتوانند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری داشته باشند اگر ما می‌خواهیم شهدا را تکریم کنیم باید از امانت آنها که انقلاب است درست حفاظت کنیم.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس