کد خبر 528909
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

یک هفته نامه آلمانی با استناد به آمار اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از بیش از هزار حمله به اقامتگاه های پناهندگان در سال ۲۰۱۵ که بیشتر آنها با انگیزه‌های راست افراطی بوده است خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش هفته نامه "اشپیگل"، سال گذشته بیش از هزار حمله به اقامتگاه های پناهندگان در آلمان وجود داشته است. این گزارش با استناد به آمار ارائه شده از طرف ادراه فدرال پلیس جنایی آلمان منتشر شده است.

بر اساس این گزارش حدود 901 مورد از این حملات با انگیزه های راست افراطی انجام گرفته است. در سال 2014 در مجموع 199 مورد حمله به اقامتگاه های پناهندگان ثبت شده بود که 177 مورد آن با انگیزه های راست افراطی بوده است.

بر اساس این گزارش، جرائم خشونت آمیز به صورت قابل توجهی افزایش داشته است. سال گذشته 173 مورد از این گونه جرائم ثبت شده است در حالی که در سال 2014 ، 28 مورد از این گونه جرائم خشونت آمیز در آلمان وجود داشته است. شمار آتش سوزی ها علیه محل اقامت پناهندگان نیز از شش مورد به 92 مورد افزایش پیدا کرده است.

"هولگر مونش"، رئیس ادراه فدرال پلیس جنایی آلمان درباره افزایش قابل توجه جرم و جنایت علیه اقامتگاه های پناهندگان ابراز نگرانی شدیدی کرده و در گفتگو با هفته نامه اشپیگل تصریح کرد که عاملان این گونه اقدامات باید تحت پی گرد قضائی قرار گرفته و مجازات شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس