کد خبر 521885
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

ستاره گابنی بوروسیا دورتموند واکنش هوشمندانه‌ای به سخنان تند و انتقاد آمیز توره داشت.

به گزارش مشرق، روزنامه بیلد آلمان نوشت: پیر امریک اوبامیانگ چندی پیش موفق شد با پشت سر گذاشتن یحیی توره، به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال 2015 انتخاب شود.

انتخاب ستاره دورتموند به عنوان مرد سال فوتبال آفریقا با انتقاد تند توره همراه شد. ستاره منچسترسیتی معتقد است انتخاب شدن اوبامیانگ لکه ننگی برای کنفدراسیون فوتبال آفریقا بود و باید او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شد.

اوبامیانگ فصلی رویایی را با دورتموند پشت‌سر می‌گذارد و در صدر جدول بهترین گلزنان نیز قرار دارد. او در مقابل انتقاد توره با زیرکی گفت: واقعا شوکه شدم که چرا چنین سخنانی از سوی توره بیان شده است. متاسفانه هنوز هم در قاره آفریقا باید چنین سخنانی را بشنویم و این به هیچ وجه خوب نیست. نمی خواهم واکنش خاصی به اظهار نظر توره داشته باشم. دوست ندارم وارد بحث های شوم که هیچ سود و منفعتی ندارد.

او ادامه داد: می خواهم آرامشم را حفظ کنم و در زمین توانایی هایم را ثابت کنم. دوست ندارم وارد جنجال شوم زیرا به خوبی می دانم این بحث ها نمی تواند سودی به من برساند. واقعا نمی دانم چرا توره چنین بحث های را مطرح می کند. با این حال ترجیح می دهم سکوت کنم و واکنش خاصی نداشته باشم.

توره بر این باور است که در سال 2015 توانسته با تیم ملی ساحل عاج قهرمانی در جام ملت های آفریقا را به دست آورد اما اوبامیانگ با تیم ملی کشورش حتی نتوانست از مرحله گروهی هم صعود کند. توره تاکید کرده بود اوبامیانگ نباید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شد اما او فراموش کرده بود اوبامیانگ با دورتموند عملکرد درخشانی داشته است و چند تیم بزرگ اروپایی هم به دنبال جذب او هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس