دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه قرار نیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داشته باشد گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با قدرت کارش را ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، اظهار داشت: سیاست یک کار دسته جمعی است و حضور منفرد در سیاست معنی ندارد و کسانی که می‌خواهند کار سیاسی انجام دهند باید در قالب حزب و سازمان سیاسی متشکل شوند.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای در سیاست بیایند و بگویند به هیچ حزبی وابسته نیستیم از نظر منطق سیاست‌ورزی غیرقابل قبول است و حرف بی‌معنی است، چرا که در نظام جمهوری اسلامی ایران نظام حزبی به رسمیت شناخته شده و انتخابات بدون راهکار حزبی به هیچ‌وجه منتج به نتیجه مطلوب نخواهد شد.

دبیرکل حزب اراده ملت افزود: درک می‌کنم که چه مقدار مرارت و هزینه سنگین کار کردن با تابلوی حزبی در این کشور وجود دارد، اما چاره‌ای جز این نداریم که احزاب سراسری و تمام‌عیار در کشور شکل بگیرد و حزب تمام عیار شکل نمی‌گیرد، مگر اینکه کادر تمام عیاری تشکیل شود.

حکیمی‌پور گفت: ما مردم ناشکیبایی هستیم و فکر می‌کنیم با کمترین کار می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم، اما در این زمینه مثالی می‌زنم. حزب کارگر انگلیس بیش از یک قرن فعالیت کرد و توانست یک نماینده به مجلس بفرستد، لذا باید گفت که کار حزبی مداوم، پیگیر و همراه صبر و استمرار است.

وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز طی این مسیر ندارند و در کار حزبی و تشکیلاتی باید اهداف‌مان را محدود و تلا‌ش‌مان را نامحدود کنیم، چرا که استراتژی کار تشکیلاتی می‌طلبد که اهداف محدود و تلاش نامحدود باشد تا با رسیدن به این اهداف، انگیزه بالا رود.

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: در جریان اصلاحات باید تشکیلات محور، سازمان‌محور و حزب‌محور پیش رویم، چرا که جریان اصلاحات جریانی پیش‌رو است و باید الزامات آن را فراهم کنیم.

حکیمی‌پور با اشاره به تشکیل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرفت که در قالب جمع وسیع‌تری انتخابات را سامان دهد، اما این به معنای این نیست که این سامان ادامه داشته باشد و ما بر این قضیه تاکید داریم که سامان سیاسی جریان اصلاحات باید در قالب احزاب و تشکل‌های هزینه‌ داده شده باشد؛ معنی ندارد ما در آستانه انتخابات احزاب را کم‌رنگ کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با قدرت و قوت کار خود را در کنار خانواده اصلاح‌طلبان ادامه می‌دهد و تلاش داریم سیاست‌ورزی را در قالب خودش پیش ببریم. جریان اصلاحات بنا دارد اصلاح نظام انتخابات و نظام حزبی را در مجلس دهم در اولویت کاری خود قرار دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس