رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از نهایی و منتشر شدن لیست اصلاح طلبان در 17 یا 18 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه هجدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در مورد انتشار لیست اصلاح‌طلبان منتظر هستیم که بسیاری از کاندیدای رد صلاحیت‌شده اصلاح‌طلب برگردند، بنابراین سعی می‌کنیم در 17 یا 18 بهمن‌ماه لیست‌مان را کامل و منتشر کنیم.

وی افزود: در مورد صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب با افرادی که تأثیرگذار هستند رایزنی می‌شود و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که آیا با وضعیت موجود، اصلاح‌طلبان امکان دادن لیست برایشان فراهم است یا خیر، گفت: ما تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت و لیست‌مان را منتشر خواهیم کرد.

عارف در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها مطرح می‌کنند که اصلاح‌طلبان به خاطر رد صلاحیت‌ها می‌خواهند فتنه جدیدی به پا کنند، تصریح کرد: طرح این مسائل، خود زمینه فتنه است و ما انشاالله تحت این اراجیف قرار نمی‌گیریم و در چارچوب نظام فعالیت خود را دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که سازوکار ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب به چه شکل است، خاطرنشان کرد: ائتلاف بین احزاب اصلاح‌طلب شکل گرفته است و احزاب اصلاحات در چارچوب سیاستگذاری اصلاحات حضور دارند، نامزدهای خود را معرفی می‌کنند و براساس شاخص‌ها و میثاق، کاندیدای نهایی مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه شنیده شده است که شما در صورت تأیید صلاحیت کاندیدای اصلاح‌طلب بنا دارید که چون مجلس هشتم از دور انتخابات انصراف دهید، گفت: این از آن دروغ‌های عجیب و غریب قرن است.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی اینکه آیا کمیته‌های شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تعطیل شده است، گفت: خیر، من این را تکذیب می‌کنم، چرا که به طور جدی همه کمیته‌ها و کارگروه‌ها فعال هستند و کارها را دنبال می‌کنند.

وی در مورد صلاحیت حجت‌الاسلام حسن خمینی نیز گفت: ایشان رد صلاحیت نشده بلکه احراز صلاحیت نشده است و این هم مثل اینکه به خاطر عدم شرکت در آزمون بوده است. صلاحیت ایشان محرز است و جزو سرمایه‌های ارزشمند کشور و نظام است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس