یکی از این وعده‌ها که مورد توجه افکارعمومی قرار گرفت، اظهارات روحانی در مورد رشد سرشار اقتصادی و همچنین عدم احتیاج مردم به پول یارانه‌های نقدی بود که با اعتراف چندی پیش نوبخت، مشخص شد تمام وعده‌های یارانه‌ای روحانی با شکست روبرو شد.

گروه سیاسی مشرق – دو سال و اندی از روی کار آمدن دولت روحانی می‌گذرد. انتخابات 24 خردادماه سال 92 سرنوشت دولت یازدهم را تعیین کرد؛ سرنوشتی که نتیجه سخنان و وعده‌های نامزدهای انتخاباتی از جمله حجت‌الاسلام حسن روحانی بود.

یکی از این وعده‌ها که مورد توجه افکارعمومی قرار گرفت، اظهارات روحانی در مورد رشد سرشار اقتصادی و همچنین عدم احتیاج مردم به پول یارانه‌های نقدی بود. اما روند اقتصادی کشور نشان می‌دهد که از زمان ریاست حسن روحانی کشور دچار رکودی است که بعضا حالت تورمی پیدا کرده و این رکود تا به امروز ادامه داشته تا جایی که وزرای اقتصادی دولت به رئیس‌جمهور نامه نوشته و بیان کردند که ادامه این موضوع ممکن است به بحران اقتصادی و متعاقب آن اجتماعی تبدیل شود.

وعده‌ رئیس‌جمهور درباره عدم نیاز مردم به یارانه‌های نقدی درحالی است که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت چندی پیش در گفتگوی ویژه خبری و درباره اینکه یارانه نیازمندان قطع نمی‌شود، با استفاده از عباراتی قابل تأمل درباره نیازمندان بیان کرد: «یه گروهی هستن که از چند ساعت باقی‌مونده به اون ساعت 24، این کارت تو دست‌شونه و منتظرن تا بتونن پولاشونو دریافت کنن»؛ سخنانی که به نظر می‌رسد فارغ از عباراتی که آقای سخنگو به کار برده است با وعده‌های دیروز رئیس‌جمهور فاصله بسیاری دارد.

{$sepehr_media_1360500_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق هدفت از تخریب این دولت چیه؟؟؟ یکم از دست گلهای احدی نژاد بگو
  • مشتی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اقای 8:49 توهم چرا زدی!!!! اقای نوبخت داره نشانه های حذف افراد جدید را اعلام میکنه بعد شما اینطور نظر میدی!!!!! تا حالا ما که از جناب نوبخت زیاد اینگونه اظهار نظر شنیدیم، اما در واقعیت همونی را که تکذیب کرد شد.!!!!
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای 13:10 چرا نمیخوای قبول کنی طرح حذف یارانه توی اون شرایط اقتصادی که آقای اقتصاددان احمدی نژاد پافشادی برای اجرای این طرح میکرد و ادعای برقراری عدالت می کرد درست نبوده و عواقبش به دوش دولتهای بعدی انداخته کار درست نبوده
  • علي ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    پس مردم چي .؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس