کد خبر 527533
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

موضوع درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم حاتمی‌کیا در تازه‌ترین نوشته‌اش در صفحه تلگرام خود درباره تازه‌ترین ساخته سینمایی‌اش که در جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر رونمایی خواهد شد، اقدام به نگارش یادداشتی کرد.

این کارگردان مطرح سینما درباره داستان فیلم «بادیگارد» نوشت: «موضوع درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

مریلا زارعی نقش همسر حیدر را به عهده دارد؛ همسری که حیدر را عاشقانه دوست دارد و گویا رابطه‌ای از جنس رابطه حاج‌ کاظم و فاطمه در «آژانس شیشه‌ای» این‌بار بین حیدر و همسرش بازسازی شده. حیدر اما در داخل خانواده و از طرف دخترش دائما درباره ارتباط وظیفه و آرمان‌هایش مورد سوال است. داستان اما از جایی آغاز می‌شود که اتفاقی برای یکی از مسؤولان بلندپایه با بازی محمود عزیزی می‌افتد و این اتفاق مشکلاتی را برای حیدر به دنبال دارد. همه این اتفاقات حیدر را ساکت‌تر و تضادها و بحران‌های درونی‌اش را بیشتر می‌کند.

حیدر در نهایت به عنوان محافظ یک دانشمند هسته‌ای به نام «میثم» تعیین می‌شود – که نقش او را بابک حمیدیان بازی می‌کند- و قرار است حیدر از او در مقابل ترور احتمالی محافظت کند».

گفتنی است، مراحل فیلمبرداری و نیز ساخت موسیقی «بادیگارد» به اتمام رسیده و این فیلم آماده اکران در جشنواره پیش‌رو خواهد بود.

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    وقتی حاتمی‌کیا می گوید بازیگرش دچار شک شده یعنی این چهار ستون بدنم می‌لرزد چون تا حالا فیلم‌های شک‌محورش به یقین درستی نرسیده‌اند.
  • الهه ابراهیم IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    0 0
    فیلمی بسیار عالی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس