دشمن با ترویج سکولاریسم در بین افکار جوانان و دانشگاه‌هایمان، جدایی دین از سیاست را آغاز کرده‌اند تا ایمان ما را بگیرند همان‌گونه که به راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان و هزینه‌های میلیونی به خانه‌هایمان و فساد جوانان ما ورود پیدا کردند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شامگاه دوشنبه در سی‌وچهارمین مراسم گرامیداشت شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مصلی بزرگ این شهر با بیان اینکه حماسه بزرگ مردم آمل بستری برای عبرت‌های تاریخی و یک حادثه و حماسه بزرگی در تاریخ شد که برای تاریخ ملت ما ماندگار شد، اظهار داشت: این ماندگاری طوری شد که امام راحل(ره) در وصیت‌نامه خود نام این حماسه و مردم آمل را بردند.

وی با تاکید براینکه تاریخ برای عبرت است و به لحاظ فلسفی جزئیات تکرارناپذیرند, افزود: اما عبرت‌ها تکرارپذیرند و سرعت‌های تاریخی جریان دائمی دارند.

آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه شاید تحلیل حوادث تاریخی آسان نباشد و می‌توان برخی از آن‌ها را تامل کرد، تصریح کرد: در حماسه بزرگ و تاریخی ششم بهمن سه رکن اساسی ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا عاملی بر پیروزی مردم آمل در مقابل گروه کمونیست‌ها و ضد انقلابی شد.

رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه در دنیای امروز نیز این سه رکن برای برقراری نظام جاری و ساری است، اذعان داشت: خداوند متعال در هر زمانی این سه اصل را قرار می‌دهد تا امتش به منتهی سعادت دست یابند و در مقابل دشمنان به ایستادگی بپردازند.

وی ایمان را نوری از سوی خداوند دانست که راه انسان را در مسیر زندگی روشن می‌کند، افزود: یک نظام اسلامی با ایمان به خداوند متعال از یک امت، به امتی سرافراز، خودباور و با استقامت خواهد ساخت.

آملی‌لاریجانی با تاکید براینکه خداوند کسانی را که ایمان آوردند برای رسیدن به سعادت هدایت‌شان می‌کنند، گفت: ایمان رشته اتصال به حق تعالی است و انسان با اعتقاد به پیامبران و ائمه اطهار قلبش تسلیم ایمان می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان عنوان کرد: ما انسان‌ها گرفتار کارهای خود هستیم و دلیل زلالت و گرفتاری‌های ما بسیار است به گونه‌ای که وابسته به پست، مقام و جایگاه و دست یافتن برای آن می‌شویم.

وی وجود این جایگاه‌ها را موقتی و گذری بیان و مطرح کرد: انسان‌های متوهم به فکر که این پایگاه‌ها و جایگاه‌ها دائمی است از سعادت اخروی باز می‌مانند.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه خداوند برای خارج کردن انسان‌ها ا زوابستگی‌ها دنیوی و حسرت‌های آن یک راه برگشت به ایمان را نشان داده است، افزود: شهدای این خطه سرسبز و ولایتمدار آمل نیز در حماسه اسلامی ششم بهمن نیز این معامله حق و صحیح را انجام دادند و جان‌ها و مال‌های خود را در راه حق تعالی برجای گذاشتند تا به سعادت اخروی دست یابند.

ایران اسلامی مقتدرترین کشور در منطقه

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: هر کسی از طاغوت به سمت حق متعال رویگردان شود و به باری تعالی ایمان آورد به قرب و عرق الهی چنگ زده است.

وی وجود سه رکن اصلی پیروزی مردم آمل در روز ششم بهمن سال 60 را عاملی بر آغاز نقطه تحلیل و فتنه‌های دشمنان نیز عنوان کرد و گفت: امروزه به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان این کشور مقتدرترین کشور در منطقه است  و به اذعان دوست و دشمن، ایران یکی از تاثیرگذارترین کشورها است.

رئیس قوه قضائیه با تاکید براینکه هم‌اکنون دشمن در منطقه مشغول به کار شده است، گفت: آنها در عالم سیاست، فکر و نظر، کلام و فلسفه در عالم، فرهنگ و امور اجتماعی و ایمان نظام ما را هدف قرار داده اند.

وی ادامه داد: دشمن با ترویج سکولاریسم در بین افکار جوانان و دانشگاه‌هایمان، جدایی دین از سیاست را آغاز کرده‌اند تا ایمان ما را بگیرند همان‌گونه که به راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان و هزینه‌های میلیونی به خانه‌هایمان و فساد جوانان ما ورود پیدا کردند.

آملی‌لاریجانی با اعلام اینکه مردم کشور ما باید بیدار و هوشیار باشند و توجه‌مان به سوی حق تعالی باشد، اذعان داشت: اقتدار و ایمان مردم آمل در سال 60 موجب خلق حماسه اسلامی شد تا طومار استعمارگران در کمتر از یک روز کامل در هم بپیچد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما باید از وجود علما، فضلا، داشمندان و روحانیون این شهر و کشور بهره گیریم و از وجود کسانی چون آیت‌الله جسن‌زاده آملی، میرزا هاشم آملی و جوادی آملی و آثار آنها استفاده ببریم تا برای رسیدن به حق تعالی ایمان قوی داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس