کد خبر 527166
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

این طرح که جدول زمانی برای کنار رفتن بشار اسد در نظر نگرفته بر مبنای طرح پیشنهادی چهار بندی ایران نهایی شده است. طرحی که ماه گذشته سازمان ملل طبق آن قطعنامه صادر کرده بود.

به گزارش مشرق، روزنامه الحیات با اشاره به طرح چهار ماده ای ظریف نوشت: جان کری به ریاض حجاب گفته که طبق تفاهمات صورت گرفته با مسکو، معارضان در دولت سوریه نقش خواهند داشت ولی حکومت انتقالی صورت نخواهد گرفت و "بشاراسد" هم در انتخابات بعدی مشارکت خواهد کرد.

این روزنامه در ادامه افزود: «این طرح که جدول زمانی برای کنار رفتن بشار اسد در نظر نگرفته بر مبنای طرح پیشنهادی چهار بندی ایران نهایی شده است. طرحی که ماه گذشته سازمان ملل طبق آن قطعنامه صادر کرده بود.»

لازم به ذکر است که اواسط سال گذشته میلادی محمد جواد ظریف طرح چهار ماده ای درباره حل بحران سوریه ارائه داده بود که به خاطر بند «سرنوشت بشار اسد» جان کری و اعراب این طرح را رد کرده و مقابل آن مقاومت نشان داده بودند.
منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهندس م ش ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    از آمریکا مینویسم. باور کنید بعضی‌ از شما قدر ظریف و تیمش را نمیدانید سیاستمدار واقعی‌ و با ارزش اونه که تمام منافع ملی‌ و ارزش‌ها را دفاع کنه در عین خوشرویی و لبخند و "راه رفتن" با حریف. ببینید سعودی‌ها و صهیونیست‌ها چقدر به خشم افتادن. همانطور که یک ژنرال نظامی باید در تاکتیکهای جنگی خبره باشه، یک سیاستمدار باید در تاکتیک‌های سیاسی باشه.
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    اصلا هم اینطوری نیست واقعا فکر میکنید مردم سوریه و مردان مبارزش بعد از اینهمه شهید و ویرانی کشورشان توسط اسد اجازه میدهند سایر کشورها برایشان تصمیم بگیرن معلومه عربها را نمیشناسید تا انتقام از خونریزشان نگیرند آرام نمی نشینن . پس دلتونه صابون نزنید که فایده ای نداره . البته آرزو برجوانان عیب نیست .
  • محمد ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    درود بر ظریف.تاریخ مشخص خواهد کرد که ظریف در جهت منافع مردم ما چه کارها که انجام داده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس