کد خبر 527139
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

مراسم پاسداشت خواننده سرود «دایه‌دایه» محمد میرزاوند، حماسی حنجره زخمی دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، برنامه نیستان رادیو فرهنگ امروز ساعت 14 و 30 دقیقه با محمد میرزاوندی خواننده قطعه معروف «دایه دایه» که از برجسته‌ترین خوانندگان لرستان است، گفت‌وگو می‌کند.

محمد میرزاوندی برجسته‌ترین خواننده استان لرستان بعد از انقلاب است.

همچنین مراسم پاسداشت خواننده سرود «دایه‌دایه» محمد میرزاوند، حماسی حنجره زخمی دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم از هنرمندان نامدار لرستان و موزیسین‌های بزرگ کشور دعوت به عمل آمده است. علی‌اکبر شکارچی و فرج علیپور نوازندگان نامدار کمانچه و ایرج رحمانپور خواننده شهیر لرستانی نیز از میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود که با سخنرانی و هنر خود یاد این استاد شایسته موسیقی را گرامی می‌دارند.

محمد میرزاوندی برجسته‌ترین خواننده بعد از انقلاب لرستان بود که آهنگ‌های حماسی وی از جمله «دایه‌دایه» در زمره معروف‌ترین و تاثیرگذارترین آهنگ‌های دفاع مقدس قرار گرفت. متاسفانه در سال 68 در اوج توانایی و فعالیت این خواننده دچار سکته مغزی شد و دیگر نتوانست بخواند تا اینکه پس از گذشت 27 سال و طی دوره‌های درمانی توانست یک آهنگ را به یاد آن دوران بخواند.


مراسم پاسداشت استاد میرزاوندی سشنبه ششم بهمن در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان برگزار می‌شود. ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.


منبع: فارس و جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس