کد خبر 461389
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

سمفوني حماسه و اقتدار مجيد انتظامي، ضبط و عرضه مي‌شود.

به گزارش مشرق، سردار جواد خضرايي مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس در نشستي بااعلام اين خبر گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس، اين سمفوني را که پيش از اين توسط مجيد انتظامي ساخته و در اين مکان اجرا شد، ضبط استوديويي کرده و در قالب 6يا 8 قطعه آماده و به سراسر کشور ارسال مي کنيم.

 وي همچنين از آماده سازي کتاب هاي صوتي با مضمون دفاع مقدس خبر داد و گفت:در نظر داريم تا ده ها کتاب دفاع مقدس را به طريقه صوتي آماده کرده و عرضه کنيم.

سردار خضرايي از برگزاري 15 عنوان برنامه توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برگزاري شب شعر ؛ چاپ کتاب هاي برگزيده مرتبط با دفاع مقدس، اهداي کتاب دفاع مقدس، چاپ آثار نگارگري با موضوع دفاع مقدس، برگزاري جشنواره موسيقي و اجراي تئاتر خياباني از جمله برنامه هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در هفته دفاع مقدس است.

مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس در ادامه از ارسال 10 هزار بسته عکس به مناطق محروم خبر داد و تصريح کرد: هر بسته شامل سي قطعه اثر با موضوع دفاع مقدس به منظور برداشت حداقلي مردم اين مناطق از فضاي دفاع مقدس است.

وي همچنين با تاکيد بر اجراي برنامه هايي که مردم را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کند، گفت: شاهنامه، اثري ارزشمند و حماسي است که توانسته اثر گذاري لازم را داشته باشد اما دفاع مقدس بااين همه آثار برجاي مانده از آن نتوانسته آن گونه که بايد ،اثر گذاري لازم را داشته باشد چون ادبيات مناسب براي شناخت دفاع مقدس را در اختيار نداريم. به همين جهت از پايان نامه هاي دفاع مقدسي، حمايت مي کنيم.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس