کد خبر 526831
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوسته است در تمرین سرخپوشان شرکت کرد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در مجموعه درفشی فر پیگیری شد که سرخپوشان در طول تمرین به کارهای بدنسازی و تکنیکی پرداختند. اتفاقات این تمرین را در زیر می خوانید:

* سرخپوشان از ساعت ۱۶ با صحبت های کادر فنی در سالن مجموعه به گرم کردن بدن هایشان پرداختند و پس از حدود نیم ساعت در زمین مسابقه حضور پیدا کردند تا تمرینات تکینیکی شان را پیگیری کنند.

*  علی محسن زاده دروازه بان جدید پرسپولیس که همراه تیم امید ایران در تیم قطر حضور داشت از امروز در تمرین حاضر شد و با سایر سرخپوشان تمرین کرد.

* میلاد کمندانی و وحید حیدریه امروز در محل تمرین حاضر شدند اما برانکو ایوانکوویچ به این دو بازیکن تا روز چهارشنبه استراحت داد. کمندانی و حیدریه همراه تیم امید ایران در مسابقات انتخابیه المپیک حضور داشتند.

* محسن کفشگری هم از ابتدای تمرین حدود یک ساعت به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* حدود ۱۰۰ هوادار در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کردند که تمرین امروز را از نزدیک تماشا کنند.

* امید عالیشاه که دچار مصدومیت جزئی بود امروز همراه سایر نفرات تیم تمرین کرد اما محمد انصاری با وجود حضور در مجموعه تمرین نکرد.

* مدافعان زیر نظر برانکو و مصطفی قنبرپور کارهای مربوط به دفاع را پیگیری کردند. مهاجمان نیز زیر نظر کریم باقری تمرین شوت زنی از فواصل دور را در برنامه داشتند.

* کیفیت چمن مجموعه درفشی فر چندان مناسب نبود و به همین خاطر بازیکنان در تمرین شوت زنی چندان موفق نبودند.

* محمد رحمتی و کمال کامیابی نیا موفق شد در این تمرین با یک شوت زیبا دروازه را باز کند تا مورد تشویق کریم باقری قرار بگیرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس