کد خبر 526675
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد هافبک جدید تیمش مقابل پدیده به میدان می رود.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان در آخرین بازی که در لیگ ایران به میدان رفت، کارت قرمز دریافت کرد. او به واسطه اخراج در بازی تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته سی ام لیگ سال گذشته به دست علیرضا فغانی اخراج شد.

آندو بعد از آن مسابقه به ام صلال قطر رفت وچند ماه برای این بازی کرد. او حالا به ایران برگشته و پیراهن تیم سایپا را برتن دارد.

نکته مبهم در این باره طی نکردن محرومیت یک جلسه ای توسط تیموریان است. حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد آندو مقابل پدیده خراسان محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

مسئولان سایپا اما به این مساله اعتقاد ندارند و نظرشان بر این است که آندو بدون هیچ مشکلی مقابل پدیده بازی می کند.

بیت الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا در این باره اظهار داشت: من کاری به صحبت های اقای عبداللهی ندارم اما آندرانیک تیموریان بازیکن آزاد بوده و ما او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفتیم. آیا بازیکنی که آزاد بوده، می تواند محروم شود؟

وی ادامه داد: اگر او در بازی آخر سال گذشته محروم شده، باید در لیگ قطر محرومیتش را سپری می کرد و قانون این را نمی گوید که مقابل پدیده مشهد از همراهی تیم سایپا محروم باشد.

رضایی در پایان افزود: ما این مساله را پیگیری می کنیم اما اعتقادمان بر این است که تیموریان محرومیتی ندارد و می تواند تیم را در بازی هفته هجدهم همراهی کند.

باید دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقی پیرامون این ماجرا رخ می دهد. آیا آندو محروم می شود؟
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس