عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت:نظری جویباری گفته که من آمده‌ام استقلال را تضعیف کنم اما سوال من این است که من استقلالی هستم و او آیا به اندازه من استقلالی هست یا نه؟

به گزارش مشرق،مسعود معینی بعد از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با مربیان این تیم گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم و به نظرم این جلسه باید 5 ماه قبل انجام می‌شد. باید این جلسات را دنبال کنیم و تعامل خوبی با کادر فنی و به خصوص پرویز مظلومی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تحمل کادر فنی زیاد است. در حالی که تیم استقلال در صدر جدول است همانطور که به بازیکنان توجه می‌کنیم باید به مربیان هم توجه کرد و آنها توقع به جایی دارند. ما موارد سخت‌افزاری نیاز داریم و باید بگویم که همه صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان را یادداشت کردم و روز دوشنبه یک جلسه انقلابی برگزار خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال برای رسیدن به قهرمانی در نیم‌فصل دوم همیشه مشکل داشته و باید بپذیریم که این مشکلات فقط از جانب بازیکن یا مربی نیست و برخی از موارد برعهده باشگاه است.امکاناتی که در حال حاضر وجود دارد در شان استقلال نیست و باید تیمی که حدود 40 میلیون هوادار دارد امکاناتی در حد و اندازه نام این باشگاه داشته باشد. من امیدوار هستم که این تفاهم‌ها ادامه دار باشد و بتوانیم مسائل را درک کنیم. البته اعضای کادر فنی زیر فشار هستند و ما از آنها حمایت کرده و خواهیم کرد.

معینی در مورد اینکه چرا بهرام افشارزاده در جلسه امروز حاضر نشد اظهار داشت: به دلیل یک جلسه مهم در وزارت ورزش بهرام افشارزاده ساعت 14 باید در این جلسه حاضر می‌شد و نتوانست به این جلسه بیاید اما در جلسه دوشنبه حتما او و سایر اعضا حاضر خواهند بود.

وی در خصوص بحث مالی استقلال هم اظهار داشت: ما مشکل مالی نداریم و خوشبختانه پول هست اما پرداخت این پول باید از مسیر مشخصی انجام شود که مشکلات آن حل شده است. نظر شخصی من این است که نباید بین بازیکن و کادر فنی فرق گذاشت.

معینی در خصوص جذب بازیکن برای استقلال هم اظهار داشت: با پتانسیلی که من در بازیکنان استقلال می‌بینم این تیم ترکیب خوبی دارد و چند بازیکن با تجربه در کنار چند بازیکن جوان حضور دارند.

البته بازیکنان امید ما هم از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند و ما این نگرانی را که تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتورسازی یا ذوب‌آهن بازیکن جذب کرده‌اند نداریم البته مشکل بزرگ ما طراح وسط زمین است که کمیاب هم هست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مظلومی قطعا در این باره تدابیر خوبی خواهد داشت. ما به بازیکنی که پلی‌میکر باشد نیاز داریم. البته بازیکنی مثل روزبه چشمی داریم که در کارهای دفاعی در ایران نظیرش وجود ندارد و مثل جواد نکونام بازی می‌کند اما ما اگر بخواهیم بازیکن بگیریم باید بازیکنی با قابلیت بالا و یکی مثل مهدی رحمتی باشد.

وی درباره جذب بازیکن از روی سی‌دی اظهار داشت: من پیش از این نظرم را گفته‌ام که نظر سرمربی در این مورد ملاک است و بازیکن باید در تست‌های پزشکی و تمرینات خودش را نشان دهد. ما به دنبال جذب یک بازیکن طراح هستیم که اگر در ایران پیدا نکنیم به سراغ بازیکنان خارجی خواهیم رفت.
معینی در مورد اظهارات نظر جویباری علیه خودش اظهار داشت: من در این باره صحبتی ندارم. آن بار هم مجبور شدم که به حرف‌های او واکنش نشان دهم. به هر حال من یک شخصیت دانشگاهی هستم و این حرف‌ها به من برمی‌خورد. قرار شد جلسه‌ای با حضور نظری جویباری برگزار شود و صحبت‌هایمان را انجام دهیم اما اینکه او به کارهای سابقش بازگردد یا نه من نمی‌دانم. اگر هیات مدیره لازم بداند که مسعود معینی نباشد خب نباید باشد و باید بروم. در هر حالتی باید کارها خوب،‌ منطقی و باسلامت پیش برود.

وی در مورد اینکه گفته بود نظری جویباری یک میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی برای استقلال به بار آورده افزود: در اینباره صحبتی ندارم.

معینی خاطرنشان کرد: یک زمان من از شما نیشگون می‌گیرم و شما چاقو به قلب من فرو می‌‌کنید.

صحبت‌های ما هم همینطور بود و او در قلب من چاقو زد. او گفته که من آمده‌ام استقلال را تضعیف کنم اما سوال من این است که من استقلالی هستم و او آیا به اندازه من استقلالی هست یا نه؟ آیا تیم استقلال 45 سال قبل با گل من قهرمان آسیا شد یا نه؟ آیا تا الان کسی دیده که من لباس قرمز به تن کنم؟ به هر حال او باید ثابت کند که استقلالی است.

وی در پایان درباره اینکه این صحبت‌های شما شاید باز هم باعث بیشتر شدن حاشیه‌ها بشود، افزود: امیدوارم مشکلات حل شود چراکه او هم به اندازه کافی برای استقلال زحمت کشیده و من مشکلی با نظری جویباری ندارم اما با جرات می‌گویم که نظری جویباری به اندازه من استقلالی نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس