کد خبر 526044
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

آمریکا و همپیمانان این کشور در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، پروازهای شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در لیبی را افزایش داده‌اند و آماده حملات هوایی احتمالی در این کشور می‌شوند.

به گزارش مشرق،سیاستگذاران، فرماندهان و مقامات اطلاعاتی آمریکا هفته جاری اعلام کرد، آمریکا و همپیمانان این کشور که نگران افزایش تهدید داعش در لیبی هستند، در حال افزایش پروازهای شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در این کشور هستند و برای حملات احتمالی هوایی و حملات کماندوها در این کشور آماده می‌شوند.

«جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه (دیروز) اعلام کرد، در حالیکه هنوز هیچ تصمیمی درباره زمان گسترش اقدامات آمریکا و همپیمانانش علیه داعش در لیبی به صورت رسمی نهایی نشده است، اما مقامات دولت آمریکا اشاره کردند که احتمالاً این حمله خیلی زود خواهد بود.

دانفورد ضمن تأکید بر اینکه این تصمیم احتمالاً ظرف چندین هفته و نه چندین ساعت اتخاذ خواهد شد، گفت: «منصفانه است که بگوییم ما به دنبال اقدام نظامی قاطعانه علیه داعش به همراه یک فرایند سیاسی هستیم. رئیس‌جمهور به وضوح اعلام کرده است که ما مجوز استفاده از نیروی نظامی را داریم».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    برو خودتو رنگ کن. بدون استثنا در هر کشوری شرشو برده دقیقا داعش تو اون مملکت ها داره جنایت میکنه دلیلش اینه که داعش ساخت آمریکا و اسرائیل هستش. خدا هر سه شونو با هم محو کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس