کد خبر 525883
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

سه باشگاه لیگ برتری درگذشت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، باشگاه پدیده خراسان درگذشت پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران زنده یاد همایون بهزادی را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:

در روزهایی که اهالی فوتبال ایران در شوک درگذشت رضا احدی به سر می برند، حالا ضایعه فقدان اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس و سرطلایی تکرار نشدنی فوتبال ایران ،زنده یاد همایون بهزادی، که سال‌ها برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس افتخار آفرینی و تلاش کرد، نیز بر آلام ما افزود.

باشگاه پدیده خراسان ضمن تسلیت به جامعه ورزش ایران ، اهالی فوتبال ،خانواده بزرگ پرسپولیس و خانواده محترم مرحوم بهزادی ، از خداوند متعال علو درجات برای آن بزرگ مرد فوتبال ایران و صبر جمیل برای خانواده ایشان را آرزو مند است.

تسلیت باشگاه ملوان انزلی به مناسبت درگذشت همایون بهزادی
 باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در گذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت.

باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در گذشت یکی از اسطوره های بزرگ ورزش و فوتبال ایران، مرحوم "همایون بهزادی" را به خانواده و تمامی جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته، و ازخداوند منان برای ایشان طلب آمرزش کرد

باشگاه سایپا درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت
باشگاه سایپا با ارسال پیامی درگذشت همایون بهزادی را به تسلیت گفت.

 درپی درگذشت همایون بهزادی، بازیکن فقید تیم ملی فوتبال و همچنین تیم های شاهین پیکان و پرسپولیس، باشگاه سایپا با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه فوتبال و ورزش کشور و همچنین خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«در گذشت ملی پوش پرافتخار و پیشین کشورمان، فقدانی بزرگ و غمی جانکاه بر جامعه فوتبال مستولی ساخت.همایون بهزادی چه برای هم نسلانش و چه برای نسل های بعد،روایتگر ورزشکاری با اخلاق و توانا بود.

باشگاه سایپا با نهایت تاثر و تاسف در گذشت این اسطوره فقید فوتبال کشور را  به  جامعه ورزش و به خصوص فوتبال کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای مرحوم بهزادی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و بردباری مسئلت دارد.»

بهزادی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود که اولین قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا با درخشش وی رقم خورد . سرطلایی فوتبال ایران در سال 1966 به همراه تیم ملی ایران به مقام دومی بازی‌های آسیایی تایلند رسید. هم چنین در سال 1968 قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، زمانی که در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند یکی از بازیکنان مطرح گلزن جام شد. بهزادی در بازی فینال گل تساوی ایران در مقابل رژیم اشغالگر قدس را به ثمر رساند که در نهایت ایران با نتیجهٔ 2 بر 1 قهرمان شد. بهزادی هم چنین همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا 1972 شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس