کد خبر 525686
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

این مراسم به همت خیزش مردمی «من یک زن انقلابی ام» با حضور مادران شهیدان امیر لطفی، محمد کامران و همچنین همسر شهید حمید رضا اسداللهی برگزار و بخش هایی از وصیت نامه شهیدان مدافع حرم قرائت شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم که به همت خیزش مردمی «من یک زن انقلابی ام» و با حضور مادران شهیدان امیر لطفی و محمد کامران و همچنین همسر شهید حمید رضا اسداللهی برگزار شد، بخش هایی از وصیت نامه شهیدان مدافع حرم قرائت شد و سخنران درباره اهمیت بیداری زنان در عصر انتظار و بیان ویژگی های زن بیدار صحبت کرد.

در این مراسم بیان شد که از ویژگی های زن بیدار، ایمان واقعی به حتمی بودن ظهور است و نشانه داشتن این اعتقاد عدم طول امل (آرزو) است، چرا که طول امل آرام آرام انسان را به کفر می کشاند. ویژگی دوم، صبر در برابر سختی هاست که در این زمینه مادران و همسران شهدا الگوی ما هستند. ویژگی سوم، تمسک و اقتدا به ولایت امام زمان است و در حال حاضر ولایت فقیه. ویژگی چهارم این است که در برابر شبهه افکنی های دشمنان یک زن بیدار باید ابتدا خود مجهز شود به پاسخ و سپس از دیگران شبهه زدایی کند. ویژگی پنجم، ثابت قدم بودن در اطاعت از رهبری است که این شهدا، هم خود عامل به این اصل بودند و هم وصیت نامه هایشان مملو است از سفارش به این اصل. ویژگی دیگر، دعا برای فرج است.

در ادامه مراسم وصیتنامه شهید اسداللهی قرائت شد که در بخشی از آن خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: « رهبر عزیزم! از آن روز که اندک شناختی به جایگاه شما پیدا کردم و روز به روز این شناخت بیشتر شد، مسئولیت هم نسبت به شما بیشتر شد. این را فهمیدم که در نظام الهی رفتار در قبال شما، همان رفتار در قبال امام زمان (ع) است و این را فهمیدم که مجوز شفاعت اهل بیت (ع) نسبت به من، در رضایت شما است، آقاجان! اگر رضایت شما نباشد، خدا و امام زمان (ع) هم از من راضی نیستند. می‌دانم که سرباز خوبی برای شما نبودم، اما سعی داشتم که هم خود و هم خانواده ام نسبت به اوامر شما مطیع باشند.

از آن روزی که شنیدم رضایت شما بر آن است که سوریه نباید سقوط کند، خواستم من هم سهمی برای اجرای این فرمان داشته باشم و حال که توفیق جهاد در این عرصه قسمتم شده است، خدا را شاکر هستم و از خدا می‌خواهم که در این عرصه مؤثر و مفید باشم.

رهبر عزیزم، لبیک به فرمان شما همان تکبیر حج است، همان لبیک به رسول الله (ص) و همان لبیک یا حسین است و این را امام بزرگوار به ما یاد داد، چون ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است. برایم دعا کنید و از من راضی باشید».

سپس مداح اهل بیت در سوگ وفات حضرت معصومه سلام الله علیها به نوحه خوانی پرداخت
در پایان این مراسم تقدیر نامه و هدایایی به رسم یادبود به مادران و همسر شهدای حاضر در جلسه تقدیم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس