کد خبر 525527
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

با حضور فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور اردبیل پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی صبح امروز در اردبیل تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی پرستوی منتظر اردبیلی صبح امروز با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار اردبیل، از میدان مصلای شهر به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه تشییع و با وداع باشکوه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اردبیل در گلزار شهدای بهشت فاطمه خاکسپاری شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی با حضور مسئولان شهرستان اردبیل، فرمانده‌هان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خیل عظیم مردم شهیدپرور دارلعباس اردبیل و اقشار مختلف مردم این شهرستان صبح امروز در اردبیل برگزار و سپس خاکسپاری شد و عموم مردم در این مراسم با یادگار گرانقدر دوران دوران دفاع مقدس وداع کردند.

شهید مصطفی کفایی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، پس از تحمل 30 سال درد و رنج ناشی از جراحت دوران جنگ تحمیلی دیروز در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل به درجه والای شهادت نائل و به کاروان همرزمان شهیدش پیوست.

شهید مصطفی کفایی در سال 1325 در اردبیل متولد و در سال 1364 در عملیات والفجر 4 به درجه رفیع جانبازی نائل شد و در بمباران شیمیایی دشمن، از ناحیه چشم، پوست صورت و ریه آسیب دید که این پرستوی منتظر اردبیلی در دوران جانبازی نقش مهمی در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس