سریال تلویزیونی «معمای شاه» در قسمت دوازدهم خود روایتگر فرازهایی از زندگی خانواده دکتر وزیری خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این قسمت با ورود شخصیت‌های جدید به داستان، سرنوشت یکی از اعضای این خانواده مشخص می‌شود. در قسمت‌های گذشته بینندگان شاهد فراز و نشیب‌های رابطه محمود با بازی امیریل ارجمند باشخصیت گلنار با بازی نرگس محمدی بودند. این قسمت با تمرکز بیشتر بر بخش داستانی سریال، سرانجام این رابطه را مشخص می‌کند و در نهایت محمود وزیری عاقبت‌ به ‌خیر می‌شود. همچنین از این قسمت، چند بازیگر جدید وارد سریال می‌شوند. احمد نجفی در نقش «تیمسار رزم‌آرا»، کاظم هژیر آزاد در نقش «تیمسار اعتمادی» و رز رضوی در نقش «آذر اعتمادی» برخی از بازیگران جدید معمای شاه هستند.

عاقبت‌ به‌ خیری «محمود وزیری» در معمای شاه+عکس
آغاز دوباره تصویربرداری سریال از امروز

همچنین از امروز چهارشنبه 30 دی ماه، تصویربرداری معمای شاه دوباره در شهرک سینمایی غزالی از سر گرفته شد. در این بخش، سازندگان معمای شاه با تمرکز بر مقطع تاریخی سال های 1331 و 1332 با حضور عبدالرضا اکبری در نقش «فضل الله زاهدی»،«مژگان ربانی» در نقش اشرف، نرگس محمدی، امیر یل ارجمند و...بخش هایی از سریال در لوکیشن «زورخانه شعبان جعفری» مقابل دوربین می برند.

عاقبت‌ به‌ خیری «محمود وزیری» در معمای شاه+عکس
 نقش شعبان جعفری در معمای شاه توسط «نادر سلیمانی» ایفاء می شود. این سریال۸۰  قسمتی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی محصول گروه فیلم و سذیال شبکه یک است ۸۰ بازیگر اصلی،۵۲۰ بازیگر فرعی و بیش از۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند. معمای شاه به ‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ هم‌زمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس