کد خبر 524868
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

نمایندۀ پارلمان عراق، دیدار دبیرکل اتحادیه عرب با "خمیس الخنجر" حامی "رغد" دختر صدام، را به مثابۀ رسوایی توطئۀ ننگینی دانست که در سطح بین المللی ضد عراق چیده می شود.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، "عواطف نعمه" نمایندۀ ائتلاف دولت قانون در پارلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دیدار "نبیل العربی" دبیرکل اتحادیه عرب با "خمیس الخنجر" که حامی "رغد" و پشتیبانِ تروریسم در عراق است، میزان پستی و انحطاط شخصیتی کسی که بر کرسی دبیرکلی اتحادیه عرب تکیه زده است، را نشان داد.

وی اتحادیه عرب را تشکلی شرم آور دانست که به بلای جان عراق و مردم این کشور و حامیِ آشکار و بی شرمانۀ تروریسم تبدیل شده است.

عواطف نعمه تاکید کرد: خمیس الخنجر، تروریستی است که در داخل و خارج عراق به سبب فهرستی از جنایت هایش شناخته می شود. او دلال حزب بعث و حامی رغد دختر صدام و پشتیبان اصلی گروهک های تروریستی است که خرابی و ویرانی را در عراق پراکنده اند اما با تمام این پرونده ای که از جنایت ها دارد، مشاهده می کنیم که نبیل العربی، مزدور و دلال صهیونیست، از او استقبال رسمی می کند و درباره اوضاع در عراق با او به گفت وگو می نشیند.

وی افزود: معلوم نیست نشست سران مافیای عربی چه نقشۀ جدیدی در پی داشته باشد.

نمایندۀ ائتلاف دولت قانون ابراز امیدواری کرد که دولت عراق، از خواب غفلت بیدار شود و حجم توطئۀ بین المللی را که در راهروهای اتحادیه عرب ضد عراق چیده می شود درک کند، اتحادیه ای که توسط فراماسونری جهانی اداره می شود.

عواطف نعمه، سکوت دولت عراق در قبال این توطئه را فاجعه ای بزرگ دانست و هشدار داد که کاسۀ صبر ملت عراق لبریز شده است و دیگر کسانی که سرنوشت این ملت را در دستان جنایتکاران و مزدوران رها کنند، نخواهند بخشید.

رسانه های عربی، پیش از این خبر دادند که نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب، به صورت رسمی از خمیس الخنجر دبیرکل تشکل موسوم به طرح عربی در عراق، در مقر این اتحادیه (در قاهره)، استقبال کرده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس