کد خبر 524825
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

به دعوت موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت جمعی از سفرای کشور های خارجی صبح امروز سه شنبه 29 دی ماه از تالارهای موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به دعوت موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت جمعی از سفرای کشور های خارجی صبح امروز سه شنبه 29 دی ماه  از تالارهای موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

در ابتدای این مراسم سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس  ضمن عرض خوشامد گویی به حضار گفت: در حالی که جنگ مظهر بد اخلاقی و پدیده  مذمومی است در آن دوران که مشغول دفاع از سرزمین پر افتخار  و ناموسمان بودیم الهامات و معارف اخلاقی در بین رزمندگان بروز و ظهور یافت.از این روست که جنگ را به عنوان دفاع مقدس می شناسیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:جنگ از سوی حزب بعث عراق و حامیان او به کشور ما تحمیل شد و خسارت های زیادی به همراه داشت.اما ملت ما پیروز ،سرافراز و با کسب تجربه و دستاوردهای بزرگ توانست پس از اتمام جنگ به سازندگی کشور بپردازد.

مدیر عامل موزه دفاع مقدس افزود: ما  برای این که بتوانیم حوادث و وقایع این دوران را به خوبی منعکس کنیم موزه را با استفاد از جدید ترین فناوری روز دنیا ساخته ایم تا بتوانیم موجبات حس حضور و انتقال آن را به مخاطبان فراهم کنیم .

در ادامه سفرا ضمن بازدید از تالار های موزه دفاع مقدس از خودرو های شهدای هسته ای که در محوطه بیرونی موزه به نمایش درآمده اند بازدید کردند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس