کد خبر 524743
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

عناصر تروریستی داعش همچنان در استان «دیرالزور» در شرق سوریه با نیروهای ارتش درگیر هستند که در جریان این درگیری ها 120 نفر از نیروهای سوری و 70 داعشی کشته شدند.

به گزارش مشرق، همچنان بخش شمال غرب شهر «دیرالزور» (شرق سوریه) و اطراف مناطق «البغیلیة»، «عیاش» و محوطه لشکر «137» شاهد درگیری‌های شدید ارتش سوریه با گروه تروریستی داعش است.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» از معارضان سوریه اعلام کرد که از 16 ژانویه سال جاری این درگیری‌ها شدیدتر شده و از دو روز گذشته 120 نیروی ارتش سوریه کشته شده‌اند.

به گزارش این گروه، در پی این درگیری‌ها 70 عنصر داعشی نیز کشته شدند که دستکم 28 نفر از آنان خود را با کمربند انتحاری منفجر کرده بودند.

بنا بر این گزارش، تکفیری‌های داعش 85 غیر نظامی را از خانواده‌های افراد وابسته به نیروهای دولتی سوریه را کشتند.

تروریست‌های داعش دوشنبه (روز گذشته) حمله گسترده‌ای را به فرودگاه دیرالزور آغاز کردند که به دلیل حملات گسترده جنگنده‌های سوری و روسی نمی‌توانند مواضع آنها را هدف قرار دهند.


طبق گزارش‌های خبری در چند روز گذشته، داعش در جنایتی هولناک 280 نفر از مردم منطقه «البلیغیه» دیرالزور اعم از زن، کودک و شیوخ را کشته است.

همچنین براساس گزارش‌ها، داعش به هنگام حمله به شهر «دیرالزور» 400 نفر از اهالی این شهر را ربوده‌ است.

دو روز گذشته حزب‌الله لبنان نیز اقدامات داعش در شرق سوریه را بشدت محکوم کرد و گفت که این اقدامات داعش نشان می‌دهد که این گروه تروریستی فرقی میان قومیت‌ها یا اتباع مذاهب مختلف قائل نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس