کد خبر 524238
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که بارزترین خصوصیت رضا احدی مظلومیتش بوده است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره درگذشت رضا احدی اظهار داشت: من هم‌دوره احدی بودم و خاطرات خوبی با او دارم. او جزو بازیکنان جوان استقلال بود و می‌خواستیم او را به تیم بزرگسالان بیاوریم. در گوش چپ عبدالعلی چنگیز بازی می‌کرد که نمی‌شد این پست را از او گرفت، اما احدی با تلاش بیشتر به خط هافبک رفت.

وی افزود: احدی پس از پایان تمرین می‌ماند تا تمرینات اضافه انجام دهد. او آنقدر زحمت کشید تا از استقلال راهی تیم ملی شود. احدی در دوران فوتبالش با شخصیت و آرام بود، اما بارزترین خصوصیت او مظلومیتش بود. روح و روان احدی به فوتبال امروز نمی‌خورد و با مظلومیت از این دنیا رفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در زمانی که احدی بیکار بود استقلالی‌ها قدر او ندانستند. او مربی تیمی بود که خسرو حیدری، پیروز قربانی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... حضور داشتند و این بازیکنان شاگرد احدی در تیم جوانان بودند. قرار بود علی فتح‌الله‌زاده تیم‌های پایه را به احدی بدهد، اما این کار را نکرد.

فریبا در پایان با انتقاد از کسانی که به تازگی یاد احدی افتاده‌اند، گفت: متأسفانه ما مرده‌پرست هستیم و باید منتظر باشیم آقایان با دوربین‌های‌شان بیایند تا خودشان را نشان دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس