کد خبر 542565
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اختلاف‌نظر مظلومی و صالح تنها بر سر مسائل تاکتیکی بود.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا بعد از پایان دیدار منتخب سرخابی‌ها با رسانه ورزش اظهار داشت: این مسابقه برای دو نفر از بزرگان این فوتبال برگزار شد که خوشبختانه رسانه‌ها و تلویزیون پوشش خوبی از این مسابقه داشتند. من فقط امیدوار هستم این بازی‌ها برای افراد زنده برگزار شود و امثال پروین و پیشکسوتانی که اینجا حضور دارند خودشان به درون زمین بروند چون هر کدام از این اسامی 100 هزار نفر را برای خودشان به ورزشگاه می‌کشند.

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال در این فصل گفت: خوشبختانه استقلال صدر جدول است و بازی مهم در پیش دارد. هرچند استقلال 5 یا 6 بازیکن در اختیار ندارد ولی جوانانش می‌توانند بار تیم را به دوش بکشند.

فریبا در خصوص اختلاف نظر مظلومی و صالح طی روزهای اخیر گفت: اگر اختلاف وجود نداشته باشد پیشرفتی و جود نخواهد داشت. این مسئله سر بحث تاکتیکی بود که خوشبختانه پورحیدری و عبداللهی وسط قضیه را گرفتند. ما دیروز با مجید صالح صحبت کردیم که او گفت اگر قرار به پیشرفت باشد باید اختلاف‌نظر هم وجود داشته باشد.

خبرنگاری گفت تماس روز گذشته مجید صالح با شما به خاطر مصاحبه علیه وی در مورد اختلافش با جوانان نبود که فریبا پاسخ داد: اصلا در مورد آن مسئله صحبت نکردیم. من هر روز با مظلومی در ارتباطم و زمانی هم با قلعه‌نویی و مرحوم حجازی صحبت می‌کردم. هر وقت بتوانم به تیم کمک می‌کنم. صالح در سایپا شاگرد من بوده و سال‌های قبل هم با هم ارتباط داشتیم. بالاخره اگر مربی بر سر بازیکن فریاد نزند و گوش او را نپیچاند پیشرفتی حاصل نخواهد شد. تنها مسئله‌ای که دیروز صحبت نکردیم در مورد مصاحبه من بود.

وی در خصوص غیبت‌های فرزاد مجیدی و ناراحتی او که گفته می‌شود به خاطر حضور نصرالله عبداللهی است گفت: من نمی‌دانم چرا مجیدی در تمرینات حاضر نمی‌شود و این را افشارزاده باید پاسخگو باشد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا با شما هم صحبتی پیرامون سرپرستی استقلال شده بود، گفت: صحبتی با من نشد و فقط گمانه‌زنی بود. با توجه به اتفاقی که برای پورحیدری رخ داده بود تصور کردند من می‌توانم سرپرست تیم باشم. هم مدیرعامل استقلال هستم و هم سرمربی و سرپرست و حتی تدارکات تیم هم محسوب می‌شوم.

وی در خصوص اینکه آیا واقعا در بیمارستان ایران‌مهر مذاکره‌ای برای سرپرستی با وی انجام نشده بود، گفت: از این مسئله بگذریم بهتر است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فرزاد مجیدی به خاطر حضور عبداللهی ناراحت شده گفت: عبداللهی احتیاجی به این پست‌ها ندارد و هر وقت در تیم بوده منشاء خیر محسوب می‌شد. اتفاقا داستان آشتی مظلومی و صالح را عمو نصی فراهم کرد.

فریبا در پایان در خصوص ارزان‌ شدن بلیت‌ها گفت: اینکه بلیت‌ها ارزان شد خیلی بهتر است ولی من رایگان شدن مسابقات را نمی‌پسندم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس