کد خبر 523955
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن آن را یک نقزه ضعف بزرگ برای اوباما خواند و گفت که ایرانیها به ما بی احترامی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن پست، کریس کریستی فرماندار ایالت نیوجرسی و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توافق واشنگتن با تهران برای آزاد کردن زندانیان آمریکایی را مورد انتقاد قرار داد و آن یک نمایش ضعیف توسط دولت باراک اوباما خواند.

وی در طول یک سخنرانی در کمپین تبلیغاتی خود گفت: ایرانیها با ما و کشور ما با بی احترامی زیاد رفتار کردند. آنها مرگ بر آمریکا میگویند، پرچم آمریکا را میسوزانند و با آزمایش موشکی توافقات قبلی را نقض میکنند. نگاه کنید آنها هفته گذشته چه رفتاری با ملوانهای ما داشتند. از آنها در حالی که زانو زده بودند و دستان خود را بالای سرشان گرفته بودند فیلم گرفتند و اسلحه به انها نشانه رفته بودند.

وی افزود: توافق برای آزادی آمریکائیها پیروزی دیپلماسی نبود بلکه نمایش ضعف بود.

وی تاکید کرد که ما 7 سال پیش اشتباه کردیم. اشتباه ما انتخاب باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور بود. وی از مردم خواست دیگر فردی بی تجربه را برای کاخ سفید انتخاب نکنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    این آمریکاییا خیلی رو دارن در مقابل ظلم اینا ایران هر کاری بکنه بازم کمه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    اگر ایرانی ها به امریکا بی احترامی می کنند چون مقصر خودشان هستند که اصلاً واژه ی احترام را نمی دانند که چیست ! .چون آنان به مراتب دشمنی خودشان را به ملت ایران نشان دادند .لذا حقشان است که از سوی ملت شجاع ودلیر ایران مورد اهانت قرار گیرند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس