عضو حقوقدان شورای نگهبان از ارسال 2 گزارش درباره انتخابات الکترونیکی توسط وزارت کشور به این شورا خبر داد و گفت: این گزارش‌ها عصر امروز و پس از پایان ضرب‌الاجل 10 روزه به شورای نگهبان ارسال شد.

به گزارش مشرق، سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به سرنوشت انتخابات الکترونیکی، با بیان اینکه شورای نگهبان امروز جلسه‌ای نداشت، اظهار داشت: مقرر بود وزارت کشور ظرف 10 روز تأییدیه‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را از مراجع مورد توافق این وزارتخانه با شورای نگهبان اخذ کند.

وی با بیان اینکه فرصت 10 روزه وزارت کشور روز گذشته به پایان رسید، افزود: عصر امروز یعنی یک روز پس از پایان ضرب‌الاجل 10 روزه تعیین‌شده برای وزارت کشور، این وزارتخانه 2 گزارش در رابطه با انتخابات الکترونیکی به شورای نگهبان ارسال کرد.

ره‌پیک همچنین گفت: این گزارش‌ها به منظور بررسی برای کارشناسان شورای نگهبان ارسال شد تا بررسی‌های اولیه‌ای روی این گزارش‌ها انجام شود، باید مشخص شود که آیا در این گزارش‌ها، نظرات شورای نگهبان محقق شده است یا نه؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بعد از اتمام بررسی‌های لازم و نیز رسیدگی به 2 گزارش ارائه‌شده وزارت کشور، نظر نهایی خود را درباره انتخابات الکترونیکی اعلام می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس