نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که به زودی این کشور قانون اساسی جدیدی را تدوین خواهد کرد و از قانون اساسی پیشین خلاص خواهد شد.

به گزارش مشرق، «احمد داوود اوغلو» نخست‌وزیر ترکیه در جمع اعضای کمیسیون پارلمانی حزب عدالت و توسعه از تمام جوانان طرفدار این حزب که شب و روز تلاش کردند تا این حزب در انتخابات اخیر پیروز شود و تمامی مشکلات را پشت سر گذارد، قدردانی کرد.

به اعلام شبکه «TRT» ترکیه، وی اظهار داشت: استانبول قلب تپنده ترکیه است. شهر تمدن، علم و دانش، کار و تجارت، عشق، مبارزه و قدرت و شهر سلطان «محمد فاتح» است.

داوود اوغلو اظهار داشت: ترکیه اکنون از توان اقتصادی بالایی در جهان برخوردار است و نمونه موفق خیزش، پیشرفت و تجدد به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: طی 14 سال گذشته، ما شمار زیادی بیمارستان، دانشگاه، مرکز اوقاف و جمعیت‌های خیریه و فرودگاه ساختیم و جاده‌های بسیاری احداث کردیم. در تابستان امسال (2016) نیز ما پل سوم را به شهر استانبول که یکی از بزرگترین پل‌های جهان به شمار می‌رود، هدیه می‌کنیم.

نخست‌وزیر ترکیه اظهار داشت: ترکیه به زودی از قانون اساسی کنونی که به هیچ‌وجه در خدمت پیشرفت و توسعه ترکیه نیست خلاص خواهد شد و ما برای داشتن ترکیه‌ای جدید، به طور یکپارچه، قانون اساسی جدیدی را تدوین خواهیم کرد.

وی افزود: ترکیه همچنان آغوشی باز برای تمام مظلومان و نیازمندان باقی خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    بدبخت شدن ترکیه ای ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس