کد خبر 523541
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

اقدام داعش در انتقال خانواده‌ اعضای خود به سوی روستای «الراعی» در حدفاصل الباب و مرز ترکیه، نشان می‌دهد که عقب‌نشینی داعش از شهر «الباب» در شرق حلب آغاز شده است.

به گزارش مشرق، برخی از منابع رسانه‌ای اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در حال عقب‌نشینی از شهر «الباب» در شمال شرق «حلب» در شمال غرب سوریه است.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد، این عقب‌نشینی زمانی صورت گرفت که ارتش سوریه موفق شد کنترل مزارع «رسم السرحان» در 5 کیلومتری الباب را به دست گیرد.

به گزارش این شبکه، جبهه ریف حلب شاهد تحولات سریعی است؛ به ویژه اینکه ارتش به شهر الباب نزدیک شده است. این شهر در 35 کیلومتری شمال شرق حلب و حدود 13 کیلومتری مرز سوریه قرار دارد.

بنا بر این گزارش، پیشروی ارتش سوریه در این منطقه تروریست‌ها را وارد کرد که در این شهر تونل و سنگر ایجاد و از آن به عنوان موانع دفاعی استفاده کنند.

این در حالی است که تروریست‌های داعش خانواده‌های خود را از شهر الباب به روستای «الراعی» منتقل می‌کنند؛ منطقه‌ای که حدفاصل الباب و مرز ترکیه است.

جنگنده‌های روسیه و سوریه نیز در ریف شمالی حلب حملاتی را به مراکز عناصر «جبهه النصره» و «جیش الفتح» ترتیب دادند و در شهرک «حردتنین» دو مرکز وابسته به النصره را کاملا نابود کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس