کد خبر 523169
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

نامزد ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، از مسئولان این نهاد خواست تا در خصوص قرارداد همکاری کنفدراسیون‌های آسیا و آفریقا دست به تحقیق بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز جمعه شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، و عیسی حیاتو، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا، با یکدیگر قرارداد همکاری در روآندا منعقد کردند.

این قرارداد همکاری درست یک ماه پیش از انتخابات ریاست فیفا برگزار می شود که این موضوع برای شاهزاده بن علی الحسین نگران کننده به حساب آمده است.

شاهزاد علی نگران این است که این قرارداد همکاری بر روی ۱۰۰ رای از ۲۰۹ رای فیفا که مربوط به این دو کنفدراسیون می شود تاثیرگذار باشد.

شاهزاده اردنی که نامزد ریاست فیفا هم هست در گفتگو با رویترز اظهار کرد: زمان این تفاهمنامه به نظر می رسد تلاش آشکاری باشد برای اینکه بخواهند آرای عده ای را مهندسی کنند. اتحادیه‌های فوتبال آفریقا فروشی نیستند و توسعه منابع فوتبال به اتحادیه ها تعلق دارد. این موضوع نباید برای مقاصد سیاسی مورد استفاده  نامزد انتخابات واقع شود.

وی افزود: سوالی که اکنون باید پرسیده شود، این است: آیا این تفاهمنامه از سوی اعضای کمیته های اجرایی دو کنفدراسیون تایید شده است؟ و آیا زمان اعلام این تفاهمنامه پیش از انتخابات ریاست فیفا قابل قبول است؟ ورود فعالیت های انفرادی باید متوقف شود تا برای فیفا بی آبرویی به بار نیاورد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس