کد خبر 523039
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تاکید کرد که دخیا لیگ جزیره را به مقصد رئال مادرید ترک نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورت نوشت: رئال مادرید تلاش زیاد کرد که داوید دخیا را در فصل جابه جایی تابستانی سال قبل جذب کند. همه پیش بینی می کردند که این دروازبان بزرگ اسپانیایی در آخرین روز فصل جابه جایی راهی رئال مادرید شود اما در نهایت او در شیاطین سرخ ماندنی شد و قرارداد خود را تمدید کرد.

هواداران رئال مادرید همچنان امیدوار هستند که دروازبان بزرگی همچون دخیا را در تیم خود ببیند. پیش بینی می شد که در فصل نقل و انتقالات سال جاری شاهد حضور دخیا در رئال مادرید باشیم، اما این باشگاه اسپانیایی با توجه به محرومیتی که از سوی فیفا با آن مواجه شد نمی تواند در تابستان سال جاری و زمستان سال بعد هم بازیکن جذب کند.

رسانه های اسپانیایی در یکی، دو روز اخیر اعلام کردند که باشگاه رئال مادرید نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دخیا را از منچستر یونایتد بخرد و مذاکرات خود را با این باشگاه شروع کرده است.

لوئیس فان خال که نقش زیادی در ماندن دخیا در منچستر یونایتد داشت به خبر جدایی او واکنش نشان داد و گفت: نمی‌دانم چه در سر دخیا می گذرد، اما فکر نمی‌کنم که او در شرایط کنونی به جدایی فکر کند. براین باور هستم که او در یونایتد باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: دخیا از بازی کردن در منچستر یونایتد لذت می‌برد. او در فصل جاری هم بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشته است و فکر نمی‌کنم که راهی رئال مادرید شود.

منچستر یونایتد در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکشنبه به مصاف لیورپول خواهد رفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس