کد خبر 523041
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «سیانور» جدیدترین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده می‌شود.

 شعیبی که بازیگر، کارگردان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما را در کارنامه خود دارد، با فیلم «سیانور» دومین حضور در جشنواره فیلم فجر در مقام کارگردان را تجربه خواهد کرد.

عاشقانه پلیسی بهروز شعیبی در راه فجر +عکس
 فیلم سینمایی «سیانور» یک عاشقانه پلیسی است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است، که در دهه 50 به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم که قصه‌ای در سال‌های پیش از انقلاب را روایت می‌کند که از تصاویر فیلم و طراحی صحنه و لباس نیز مشهود است.

 عاشقانه پلیسی بهروز شعیبی در راه فجر +عکس
 «سیانور» تنها فیلمی در جشنواره سی و چهارم است که به شیوه نگاتیو و به مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده فیلمبرداری می‌شود. لازم به یادآوری است که برازنده سال‌های قبل در جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «آرایش غلیظ» و «بوفالو» را به این شیوه فیلمبرداری کرده بود و «سیانور» سومین فیلمی در جشنواره های فجر است که به شیوه نگاتیو فیلمبرداری شده و نمایش داده می‌شود.

 عاشقانه پلیسی بهروز شعیبی در راه فجر +عکس
 
مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان و وحید رونقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 عاشقانه پلیسی بهروز شعیبی در راه فجر +عکس
عوامل تولید «سیانور» عبارتند از: کارگردان: بهروز شعیبی، نویسنده: مسعود احمدیان، مشاور تهیه: محمد صادق آذین، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم:فاطمه کمالی و زهرا کمالی، صدابردار: کامران کیان ارثی، تدوین:فرامرز هوتهم، صداگذار:محمد کشفی، موسیقی: مهیار علیزاده دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، بازیگردان: علی صلاحی، مدیربرنامه ریزی: علی صابری، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات: حیدر زرقومی و تهیه کننده: سید محمود رضوی .«سیانور» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس