معاون شهردار تهران از طرح جمع‌آوری‌ خرده‌فروشان و آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین طرح جمع‌آوری تمامی معتادین متجاهر در سطح شهر تهران هم به زودی آغاز می‌شود.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام میثم امرودی ، با بیان اینکه معتادین متجاهر را  از محله هرندی جمع آوری کرده‌ایم گفت: آنها را به مرکز ترک اعتیاد منتقل کرده و بعد از آن برای آنها حرفه‌آموزی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مددسراهایی در سطح شهر موجود است که افراد کارتن‌خواب شب‌ها در آ‌نجا می‌مانند گفت: یک مرکز صبح رویش را هم داریم که کودکان کار در آنجا درس می‌‌خوانند.

معاون شهردار تهران در خصوص مراکز بهاران که در مناطق مختلف شهرداری تهران وجود دارد، گفت: هنوز هیچ معتادی که ترک کرده است به این مراکز منتقل نشده است و البته افرادی را به این مراکز منتقل می‌کنیم که ترک اعتیاد کرده باشند و کارشناس اعلام کند که بازگشت به اعتیاد ندارد و حداقل سه ماه از ترک اعتیاد آن گذشته باشد.

امرودی ادامه داد: بازرسان ما باید تأیید کنند که این فرد معتاد نیستند و بعد برای حرفه‌آموزی وی را به مرکز بهاران منتقل می‌کنند.

به گفته معاون شهردار تهران 4 هزار آقا و حدود 400 زن معتاد متجاهر را از منطقه هرندی جمع‌آوری کردیم.

وی با بیان اینکه 2500 کمپ جدید در تهران ایجاد شده است، گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری معتادین متجاهر در سطح شهر تهران را به زودی آغاز می‌کنیم.

امرودی گفت: همچنین به زودی طرح جمع‌آوری خرده‌فروش‌ها و آشپزخانه‌هایی که مراکز تولید مواد مخدر هستند را آغاز می‌کنیم، هدفگذاری ما هرندی بوده و بعد از آن کل شهر تهران را انجام می‌دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس