کد خبر 523007
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

زمان پیش فروش بلیت سالن های نمایش جشنواره تئاتر فجر و همچنین زمان دریافت کارت اهالی رسانه و منتقدان برای تهیه بلیت اعلام شد.

به گزارش مشرق، پیش فروش بلیت های جشنواره سی و چهارم از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 27 دی ماه آغاز می شود.

بر پایه این گزارش عموم علاقه مندان و دانشجویان تئاتر  می توانند از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 27 دی ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه تیوال (پایگاه رسمی فروش بلیت  های جشنواره ) نسبت به خرید بلیت نمایش های مورد علاقه خود اقدام کنند.

ضمنا آن گروه از دانشجویانی که علاقمند به استفاده از تخفیف 30 درصدی خرید بلیت های جشنواره هستند می بایست حتما کد تخفیف  ویژه را قبلا  از مدیران گروه دانشکده های  خود دریافت کنند.

دانشجویان سایر رشته ها نیز می توانند با مراجعه به دبیر خانه جشنواره و ارائه کارت دانشجویی معتبر نسبت به دریافت کد تخفیف خرید بلیت های جشنواره اقدام کنند.

بهای پیش فروش بلیت سالن های جشنواره از 15 هزار تا 40 هزارتومان تعیین شده است.

اعلام زمان دریافت کارت اهالی رسانه و منتقدان برای تهیه بلیت سالن های نمایش تئاتر فجر

زمان دریافت کارت اهالی رسانه و منتقدان برای تهیه بلیت سالن های نمایش  سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  و گروه های شرکت در جشنواره اعلام شد.

آن گروه از دست اندرکاران رسانه های جمعی که پیش ازاین نسبت به تکمیل و ارسال فرم درخواست سهمیه بلیت جشنواره تئاتر فجر اقدام کرده اند می توانند از روز یکشنبه 27 دی ماه سال جاری  با مراجعه به روابط عمومی جشنواره مستقر در  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نسبت به دریافت کارت و کد های  ویژه تهیه بلیت اقدام و از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 29 دی ماه با مراجعه به پایگاه تیوال (پایگاه رسمی بلیت های جشنواره ) نسبت به انتخاب نمایش های مورد نظر خود اقدام کنند . ضمنا اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران و انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر نیز می توانند روز یکشنبه 27 دی ماه با مراجعه به روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی کارت حاوی کدهای ویژه تهیه بلیت به خود را دریافت و از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 29 دی ماه با مراجعه به پایگاه تیوال بلیت نمایش‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

همچنین گروه‌های شرکت کننده در جشنواره نیز می‌بایست از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 27 دی ماه با مراجعه به پایگاه تیوال نسبت به دریافت بلیت سهمیه مربوط به اجرای نمایش خود اقدام کرده همچنین این گروه ها می توانند از  ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 29 دی ماه جاری برای دریافت سهمیه بلیت سایر اجرا های جشنواره به پایگاه مذکور مراجعه  کنند .

با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای اهالی رسانه و منتقدان ، مردم ، دانشجویان و  گروهای شرکت کننده  ردیف های مجزایی برای تهیه بلیت در نظر گرفته شده که هر گروه صرفا می توانند از ردیف های مربوط به خود بلیت تهیه کنند.

آدرس پایگاه خرید بلیت http://www.tiwall.com  است.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس