مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس افتخارآفرین بود و بسیاری از معادلات را تغییر داد و موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری ظهر امروز در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در برخورد با نظامیان آمریکایی در جزیره فارسی اظهار داشت: حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس افتخارآفرین بود و بسیاری از معادلات را تغییر داد و موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

وی با اشاره به ترفند نفوذ دشمن تصریح کرد: نباید فریب خط عوض کردن‌های پشت سرهم و تغییر تابلوها را خورد بلکه باید خود ماجرا و هویت‌ها را دید، نفوذ برای عملیاتی تروریستی مسئله اصلی نیست، نفوذی که برای عملیات تروریستی باشد تا آخرین لحظه چهره خود را پنهان نگه می‌دارد و این پنهان‌کاری دستور کار نفوذ تروریستی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نوع نفوذ، نفوذ در ساختار نظام یعنی نفوذ در کانون‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز است و باید مراقب این ترفند دشمن باشیم.

شریعتمداری بابیان اینکه خواص آلوده در دوران صدر اسلام با شرایط کنونی متفاوت است، بیان کرد: در صدر اسلام نگاه مردم به دهان خواص بود و اگر یکی از خواص می‌لغزید گروهی نیز با آنان می‌لغزیدند ولی در دوران کنونی نگاه مردم به رهبری است و خواص اگر لغزیدند رفوزه می‌شوند.

وی تأکید کرد: از همهمه و سروصدای حریف که مانند طبل توخالی است نباید ترسید و تابلوی خود را باید بالا برد، در جریان جنگ جمل عده‌ای سروصدا و طبل توخالی بودند ولی در حین عمل کاهل و فشل بودند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: چهره واقعی آمریکا را باید در غزه، یمن، افغانستان و تشکیل داعش دید نه آن چیزی که در فیلم‌ها و تبلیغات هالیوودی دیده می‌شود.

شریعتمداری بابیان اینکه امروز با طرح فریب دشمن با ترفندهای مختلف هستیم، بیان داشت:  دشمن با استفاده از فریب‌های مختلف وارد عمل شده ولی نتیجه‌ای نگرفته و ترفندها ناکارآمد بوده است، کودتا برای براندازی جمهوری اسلامی امکان‌پذیر نیست زیرا کانون قدرت در یک نقطه متمرکز نیست.

وی یادآور شد: گزینه نظامی و تهدیدات آمریکا هم‌اکنون از روی میز به زیر میز افتاده و کارساز نیست و این گزینه اصلی در براندازی نیست چراکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران تثبیت‌شده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود:  اوباما در نطق سالانه خود در مجلس آمریکا بیان کرد هیچ‌کس امروز در دنیا جرات درگیری با نظامیان ما را ندارد و 24 ساعت بعد دلاورمردان نیروی دریایی سپاه دو شناور آمریکایی همراه با 10 سرنشین را دستگیر کردند.

شریعتمداری ادامه داد: کسینجر در سال 2001 در سخنرانی خود در کنگره آمریکا گفت: نیروهای آمریکایی موظف به حل بحران نیستند بلکه وظیفه آنان مدیریت بحران است و اتفاقاتی که هم‌اکنون در منطقه در جریان است دقیقاً بر اساس همین تئوری است.

وی بابیان اینکه داعش ساخته‌وپرداخته آمریکاست، اظهار داشت: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس هیچ‌کدام سابقه و تاریخ طولانی ندارند و بزرگ‌ترین آن‌که عربستان جداشده از امپراتوری عثمانی است و آمریکا نیز هیچ‌گاه به جنگ رودررو به ایران روی نمی‌آورد بلکه جنگ نیابتی راه می‌اندازد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حریف اگر با تابلوی خود وارد میدان شود شناخته‌شده است، لذا سعی می‌کند با تابلوهای جعلی وارد شود و ما باید هم نقشه خود و هم نقشه دشمن را بدانیم، در این بازار مکاره امکان دارد کسانی با تابلوی خودی بیایند ولی خودی نباشند لذا باید مراقب بود.

شریعتمداری اظهار داشت: سکولاریسم از میان جریانات غرب‌گرای اول انقلاب اکنون به میان بعضی مسئولان کوچ کرده و نباید به تابلو توجه کرد بلکه باید به شناسنامه‌ها دقت کرد و با مراجعه به شناسنامه‌ها این افراد را شناسایی کرد.

وی افزود: هر وقت عده‌ای با همدیگر در یک نقطه ائتلاف کردند نباید فریب این ائتلاف را خورد بلکه باید مخرج مشترک گرفت بعدازآن می‌بینیم در یک نکته باهم مشترک هستند و آن‌هم براندازی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88 تمام دشمنان در کنار هم گرد آمدند و ائتلاف کردند و از این بابت شبیه جنگ احزاب بود و بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، دولت سعودی، نتانیاهو و ... در کنار هم جمع شدند و تابلوی آنان نیز ائتلاف بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس