کد خبر 522336
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

برخی منابع خبری گزارش دادند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قدرت تشخیص و تکلم خود را از دست داده و وضعیت او تا حدی وخیم است که گاهی از هوش می رود و پزشکان توصیه کرده‌اند که از پذیرش میهمانان خودداری کند.

  به گزارش مشرق به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار، یک منبع عربی آگاه اعلام کرد، وضعیت ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی  رو به وخامت گذاشته و اکنون تحت مراقبت کادر پزشکی قرار گرفته است تا جایی که گاهی از هوش می رود و قدرت تکلم خود را از دست می دهد.

احتمال شدت کشمکش های پنهانی خاندان سعودی

المنار به نقل از این منبع آگاه نوشت: سلمان تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک درستی از رخدادهای اطراف خود ندارد از همین رو پیش بینی می شود کشمکش پنهانی  برسر نفوذ و قدرت با وخیم تر شدن وضعیت ملک سلمان افزایش خواهد پیدا کند.

قرنطینه شدن ملک سلمان در قصر

وی اضافه کرد: پزشکان به فرزندان ملک سلمان توصیه کرده اند که برای جلوگیری از برملا شدن وضعیت وی، باید از پذیرش میهمانان خودداری کنند و این به معنای قرطینه شدن شاه عربستان در یکی از کاخ های خود است.

المنار به نقل از این منبع نوشت:  این در حالی است که جمعه شب گذشته نیز صدای شلیک گلوله از یکی از کاخ های فرزندان سلطان بن عبدالعزیز در ریاض به گوش رسید و آمبولانس‌ها به آن منطقه اعزام و یگان هایی از نیروهای ویژه امنیتی این کاخ را به محاصره درآوردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از شاهزادگان مخالف ساختار جدید حکومت وهابی‌، به انتقاد به نظام  وهابی ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    بعد از عبدالله حکومت های حجاز به سال و ماه نخواهد کشید امام محمد باقر(ع) ان شا الله که در همان شرایط باشیم
  • مجتبی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    1 0
    بمیر لعنتی
  • مخلوق خدا ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    بیا چراغ راه هامیه مهمان دارد زمین انتظار انسان دارد سالهاست خاطره بد از حیوان دارد
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    گل گفتین. الان هستی از دست بشر حیوان صفت به درد آمده و نهایت بی رحمی ابنا بشر تو این زمونه است
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام. این خبر مشکوک به نظر می رسد. یک سناریو پشت ان است. قصد دارند در این فاصله اقدامات فاجعه باری مانند حادثه منا و اعدام شیخ نمر و .... را انجام دهند و بعد از مدتی اگر ملک شلمان از دنیا رفت ان را به دوره ایشان منتسب کنند و حکام جایگزین را مبرا کنند. ببینید در دوره ملک فهد نیز از 5 سال قبل از مرگ وی همین شایعات بود. در دوره ملک عبدالله هم از چند سال قبل این شایعات مطرح بود و ادعای اختلاف در جانشینی. اما در عمل چیزی رخ نداد. اتفاقا مطرح کردن این شایعات می تواند به رژیم سعودی این فرصت را بدهد که زمینه بروز هر نوع اتفاقی را شناسایی نموده و ..... از پادشاه قبلی بعید است کسی را جایگزین کرده باشد که اختلال حواس داشته باشد. محمد
  • میم ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    زیباست اون روز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس