کد خبر 521943
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی است و به نظر می‌رسد که این باشگاه آلمانی با جدایی روبرت لواندوفسکی موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: گونسالو ایگواین یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا است. این ستاره آرژنتینی روزهای درخشانی را در فوتبال ایتالیا پشت سر می‌گذارد و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی ناپولی بوده است. او در 19 بازی که در فصل جاری برای ناپولی به میدان رفته 18 گل به ثمر رسانده است و این نشان می دهد که او چقدر بازیکن آماده‌ای است.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که این باشگاه به دنبال جذب ایگواین است و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این مهاجم آرژانتینی را جذب کند.

به احتمال خیلی زیاد روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ از این تیم جدا خواهد شد و سران بایرن به دنبال جانشین شایسته‌ای برای او هستند و کارلو آنچلوتی، ایگواین را پیشنهاد داده است.

ایگواین در دوران حضورش در رئال مادرید هم بازیهای درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت و رقابت تنگاتنگی با کریم بنزما داشت، اما در نهایت او مجبور شد که رئال را به مقصد ناپولی ترک کند و در فصل جاری بهترین بازی ها را برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشته است.

بایرن مونیخ فصل بعد کارلو آنچلوتی را روی نیمکت خود خواهد دید و بدون شک جذب بازیکنی مانند ایگواین به نظر این مربی بزرگ بوده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس